Citibank Handlowy realizuje indywidualne podejście do małych i średnich firm w oparciu o zasadę: „Każda firma jest dla nas klientem strategicznym”. Podejście to realizowane jest dzięki szerokiej ofercie produktowej, wzmocnionemu zespołowi z doświadczeniem oraz nowoczesnej bazie technologicznej. Wszystko to umożliwia bankowi wyjście poza obsługę pakietową.
– Z radością przyjęliśmy wiadomość o nagrodzie Polskiego Klubu Biznesu. Wyróżnienie „Firma roku 2006” jest dla nas znakiem, że przedsiębiorcy doceniają naszą ofertę. Jest to dowód uznania dla działań jakie Citibank Handlowy podejmuje na rzecz rozwoju polskiej przedsiębiorczości – powiedział Michał H. Mrożek, szef bankowości przedsiębiorstw Citibank Handlowy.
Zindywidualizowana oferta dla MSP umożliwia najlepsze spełnianie potrzeb każdego klienta. Filarami tego podejścia są stała opieka wykwalifikowanego doradcy, dostęp do unikatowych rozwiązań, pogłębianie relacji z obecnymi klientami oraz proste zasady współpracy. Zaplecze stanowią nie tylko lokalne rozwiązania Banku Handlowego, ale również zasoby technologiczne i operacyjne Citigroup.
Citibank Handlowy wychodzi z założenia, że „klient rośnie razem ze swoim bankiem”. Oznacza to, że rozwojowi firmy towarzyszy ciągłe rozszerzanie oferty produktowej banku. Są to np. wyważona struktura prowizji i opłat, skalkulowana adekwatnie do poziomu świadczonych usług, nowe rozwiązania w zakresie zarządzania płynnością czy szeroka gama kart Citibank Visa Business. Wszystkie produkty łączy wspólny mianownik – indywidualne podejście do Klienta. – Wypracowaliśmy elastyczną ofertę, która rośnie wraz z rozwojem naszych Klientów. W efekcie wiele nowych firm, nie mających do tej pory do czynienia z naszym bankiem, zdecydowało sie nam zaufać. To oznacza, że nasze indywidualne podejście jest tym, czego klienci z segmentu MSP tak naprawdę oczekują” – mówił Michał H. Mrożek.
Citibank Handlowy ma 11% udział w przychodach sektora bankowego w segmencie MSP. Współpracuje z ponad 6,5 tysiącami firm, z czego 5,5 tysiąca to podmioty o przychodach rocznych od 8 do 75 mln złotych. Firmy z tego sektora obsługiwane są w ramach Pionu Bankowości Przedsiębiorstw. Ich obsługa odbywa się za pośrednictwem sieci oddziałów zlokalizowanych w całej Polsce oraz sieci ponad 100 profesjonalnych doradców klienta.