Klienci banku Nordea mogą korzystać z usług Call Centre w trybie ciągłym, przez 24 godziny na dobę – od godziny 6.00 w poniedziałek do godziny 6.00 w sobotę. W soboty infolinia jest do dyspozycji klientów również w godzinach od 9.00 do 17.00.
Korzystając z infolinii 0801 667 332 (z telefonu stacjonarnego) lub +48 58 3 000 000 (z telefonu komórkowego lub z zagranicy) można uzyskać informacje o zakresie usług banku Nordea lub dokonać transakcji na swoich rachunkach.
Bank udostępnia również klientom automatyczną linię operacyjną 0801 357 357 (z telefonu stacjonarnego) lub +48 58 520 22 21 (z telefonu komórkowego lub z zagranicy) dostępną 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, gdzie klienci Nordea mogą samodzielnie przeprowadzić następujące operacje:
– sprawdzić stan rachunków
– sprawdzić 10 ostatnich operacji
– wysłać zestawienie 10 ostatnich operacji faxem
– wykonać przelew krajowy
– założyć lokatę w PLN lub lokatę w innej walucie
– zlikwidować lokatę
– uzyskać informację o otwartych lokatach.
W każdej chwili mogą też, przez wciśniecie „0”, połączyć się z konsultantem.