Informacje
Awans w S4
Do nowych kompetencji Łucka należą między innymi strategiczne zarządzanie rozwojem Agencji oraz koordynacja …
WGI – Złoty liczy na budżet
Wzrost sprzedaży detalicznej w Polsce, według danych GUS, był niższy od spodziewanego i wyniósł 6,3 proc., a stopa …
Pro Direct – nowy gracz na rynku usług marketingowych
Grupa Promotor i DD Media działają z powodzeniem na rynku usług marketingu bezpośredniego od wielu lat. W obliczu …
Newitech informatyzuje Urząd Miejski w Konstancinie Jeziornej
Wdrożenie systemu w urzędzie rozpoczęło się w listopadzie ub. r. Docelowo NIL e-Urząd ma być wykorzystywany przez …
Teledysk Roku 2005 w Interia.pl
10 teledysków z kategorii „Polska” i 10 z kategorii „Świat”, które uzyskają najwięcej …
Agencja Toolbox Creative Communications rozpoczyna współpracę z Emo-Farm
Umowa obejmuje realizację kampanii komunikacyjno-marketingowej dla marek Dermofit i Dermoniz. Zadaniem agencji …
AutoMapa® - narzędzie pracy
Taksówkarze, kurierzy i kierowcy Wykorzystaniem AutoMapy do pracy zainteresowali się m.in. zawodowi kurierzy …
Fundacja dla Polski wykorzystuje komunikację bezpośrednią w promocji programu „Dzieci Ulicy”
Zadaniem Acxiom Polska w akcji mailingowej przygotowanej przez Fundację dla Polski było odpowiednie …
Nowy magazyn motoryzacyjny Agory
„Magazyn Wysokie Obroty” pojawi się na rynku w miejsce wydawanego od 2003 roku miesięcznika …
Magellan Awards 2005 w rękach „Partnersów”
Do konkursu, którego celem jest promocja najwyższych standardów w dziedzinie komunikacji, zgłoszono 482 prace z …
Bank Millennium wyróżniony za usługi powiernicze
Wynik ten stanowi kontynuację sukcesu osiągniętego w 2004 roku, kiedy to po raz pierwszy bank został uznany …
Hasła smsowe dla wszystkich klientów mBanku
„15 stycznia zakończyliśmy testy haseł smsowych w mBanku. Wszyscy uczestnicy bardzo pozytywnie wyrażali się o …
MultiBank poszerza ofertę inwestycyjną o nowe fundusze TFI Alianz Polska
Do platformy dołączają: • Allianz Aktywnej Alokacji Fundusz Inwestycyjny Otwarty - fundusz hybrydowy - …
Open Finance - Orchidea burzy stereotypy
Mijając placówki doradztwa finansowego mamy wrażenie, że wszystkie stworzone są według jednego schematu. Elegancja, …