W najnowszej kampanii ING Bank Śląski zachęca Polaków do działania i zrobienia pierwszego kroku w kierunku własnej firmy bo: „Z początkami bywa różnie, ale bez początków nie ma nic”.
ING Bank Śląski kontynuuje komunikację opartą na inspirowaniu i zachęcaniu Polaków do działania i wykorzystywania drzemiącego w nich potencjału. Bo większość z nas kiedyś myślała o założeniu swojej firmy ale zrobili to tylko nieliczni. Ci obdarzeni genem przedsiębiorczości.
– Zastanawialiśmy się czym jest gen przedsiębiorczości. Co musi zajść w głowie człowieka, żeby podjął decyzję o założeniu własnej firmy? Zbadaliśmy to. Najbardziej przedsiębiorcze osoby to zwykle nie te, które są najmądrzejsze, mają najwięcej pieniędzy, kontaktów czy oszczędności. Bycie przedsiębiorczym, to stan umysłu, to wiara, że wszystkie zasoby, których potrzebujemy mamy w sobie, a jeżeli nie – to jesteśmy w stanie je zdobyć. Najbardziej przedsiębiorcze osoby mają cechę, która najbardziej wyróżnia ich od innych – poczcie, że są królami własnego losu. Przekonanie, że są odpowiedzialni za swoje życie i sukcesy. Przyjmują błędy i traktują je jako lekcję, a nie dołującą porażkę.
– Przedsiębiorca to osoba, która ma radość z procesu tworzenia, a nie tylko z efektów. Pieniądze są ważne, ale równie ważne jest to, jak się do nich dochodzi i czego się uczy po drodze. Dlatego to co motywuje przedsiębiorczych i daje im energię, to poczucie satysfakcji, że dali sobie rade, że pokonali przeszkody, że znaleźli rozwiązanie. Racjonalny optymizm, kontakt z rzeczywistością i niezłomna chęć rozwoju – takie są bazowe składniki genu przedsiębiorczości – mówi Julia Izmalkowa, której zespół przeprowadził badanie „Genu przedsiębiorczości” dla ING Banku Śląskiego.
Właśnie dlatego w najnowszej kampanii bank przekonuje tych, którzy myślą o własnej firmie, ale wahają się i ciągle czekają na ten „perfekcyjny moment”. Kampania pokazuje, że ci którzy się odważyli czuli to samo: mieli obawy, wątpliwości. Ale pomimo to zrobili kiedyś ten krok. O tym jak to było na początku opowiadają w reklamie ING właściciele działających firm.
– Naszą kampanię stworzyły prawdziwe opowieści i prawdziwe emocje. Sami nie wymyślilibyśmy takiej mieszanki radości i entuzjazmu ale też lęku i obaw, które są nieodłączną częścią decyzji o założeniu swojej firmy. Ci ludzie porywają swoim zapałem i pasją – mówi Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za marketing i komunikację w ING Banku Śląskim.
ING Bank Śląski chce wspierać przedsiębiorczość i osoby zakładające firmy również swoimi produktami. Po kampanii Profilu Zaufanego w Moim ING, który umożliwia otwarcie firmy online bez wizyty w urzędzie teraz promuje Firmowy Pakiet na Start, który skierowany jest zarówno do osób zakładających jednoosobową działalność gospodarczą, jak i spółek. W pakiecie klienci mają do wyboru terminal płatniczy oraz auto w leasingu – teraz dodatkowo w ofercie specjalnej. Obydwa produkty są dostępne już od pierwszego dnia prowadzenia firmy. Konto dla firmy w ING Banku Śląskim można otworzyć online.
Tytuł promocji: „Z początkami bywa różnie ale bez początków nie ma nic”