Do współpracy w kampanii „Albo realizujemy, albo snujemy” ING Bank Śląski zaprosił Jacka Walkiewicza – cenionego trenera motywacji i psychologa. W specjalnie przygotowanych spotach tv razem z Markiem Kondratem zachęcają Polaków do działania i realizacji swoich planów.
Od początku maja br. ING Bank Śląski motywuje Polaków do wzięcia spraw w swoje ręce mówiąc: „Albo realizujemy, albo snujemy. Pożycz i dopnij swego”. Od poniedziałku 26 maja w telewizji emitowane są nowe spoty, w których Jacek Walkiewicz daje wskazówki m.in. jak radzić sobie ze strachem, czy warto zawracać w połowie drogi lub dlaczego innym udaje się dopiąć swego. Nowe spoty dostępne na profilu banku w serwisie YouTube.
W przygotowanym na potrzeby kampanii serwisie DopnijSwego.pl można znaleźć więcej informacji na temat akcji: poznać wyniki badania „Barometr ING – realizujemy czy snujemy”, wziąć udział w quizie, który sprawdzi czy łatwo przychodzi nam realizowanie planów, a także zapoznać się z pięcioma wskazówkami jak iść do przodu. Wkrótce internauci odwiedzający serwis będą mogli również wziąć udział w wyjątkowym konkursie. Za zmotywowanie innych do działania będzie można wygrać iPady mini oraz t-shirty Paprocki&Brzozowski z limitowanej edycji przygotowanej specjalnie dla ING.
Zwlekanie, odkładanie na potem, snucie planów zdarza się każdemu. Znajdujemy powody które powstrzymują nas od podejmowania decyzji – „Taki już jestem”, „ Jest kryzys i nie mam pieniędzy”, „Nie mam czasu się tym zająć”. To są wymówki, które zawsze dobrze brzmią – mówi Jacek Walkiewicz, ekspert w kampanii ING.
Każda, nawet dobrze brzmiąca wymówka, ma jeden cel – usprawiedliwić nasz brak działania i sprawić, że poczujemy się lepiej. Dlatego warto poznać przyczynę swojego zwlekania. Bycie bohaterem swojego życia wymaga odwagi, zaufania do siebie, gotowości do ponoszenia ryzyka, podejmowania tych małych i tych dużych decyzji oraz pełnego zaangażowania w realizację swoich planów – podkreśla Jacek Walkiewicz.
Jacek Walkiewiczjest trenerem motywacji, inspirującym mówcą, autorem książek „Pełna MOC życia” i „Pełna MOC możliwości”, członkiem Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców, absolwentem Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Od 20 lat specjalizuje się w szkoleniach z rozwoju umiejętności osobistych i zawodowych.
Tytuł kampanii: Albo realizujemy albo snujemy. Weź pożyczkę i dopnij swego!
Czas trwania kampanii: od 4 maja br.
Promowana oferta: oferta kredytowa ING Banku Śląskiego skierowana do klientów indywidualnych i przedsiębiorców – w przypadku klientów indywidualnych promowana jest Pożyczka Superszybka, a przedsiębiorców oferta pożyczki, linii i karty kredytowej.
Narzędzia:
- TV: spoty w stacjach ogólnopolskich i niszowych;
- Internet: reklama na najbardziej zasięgowych portalach oraz w wyszukiwarkach i w sieciach afiliacyjnych kierująca do specjalnie przygotowanego serwisu kampanii pod adresem www.dopnijswego.pl
- Radio: kampania skierowana do przedsiębiorców
- OOH: billboardy w wybranych miastach
- Wizualizacja oddziałów: wyklejki na witrynach, plakaty, ulotki, materiały multimedialne
Strategia komunikacji, kreacja, copy: agencja Brain, a w części interaktywnej Gong
Zakup mediów: Lowe Media
Cele komunikacyjne:
- zmotywowanie odbiorców do działania i realizacji odkładanych planów,
- zbudowanie świadomości, że pożyczka jest narzędziem do realizacji swoich planów, osiągnięcia satysfakcji, rozwoju osobistego a także rozwoju własnego biznesu,
- zachęcenie do sprawdzenia atrakcyjnej oferty kredytowej zarówno dla klientów indywidualnych jak i przedsiębiorców.