Internetowe Forum ING Banku Śląskiego to nowy kanał komunikacji banku z klientami. Od 13 sierpnia pod adresem http://forum.ingbank.pl/ internauci mogą zadawać pracownikom ING pytania, dzielić się uwagami i wymieniać opiniami.
Forum jest dodatkowym narzędziem komunikacji klientów z bankiem, obok telefonu, e-mail i programu Skype.
– Chcemy wykorzystywać możliwości jakie daje internet w kształtowaniu relacji z klientami. Dzięki otwarciu Forum możemy nie tylko lepiej poznawać ich opinie, ale także włączyć się do dyskusji na nasz temat w internecie – mówi Roman Jędrkowiak odpowiedzialny za marketing w ING Banku Śląskim. – ING Bank Śląski od dawna zapowiada, że chce być najbardziej internetowym bankiem. To kolejny krok w realizacji naszej strategii – dodaje Jędrkowiak.
Forum ma charakter informacyjny i wspierający infolinię, podstawową platformę komunikacji z klientami. Mogą się na nim wypowiadać zarówno klienci jak i nie-klienci banku.
Źródło: ING Bank Śląski