ING Bank Śląski w ramach akcji „Dobry Głos dla Firm” udostępnia w sieci pierwsze nagrania opinii klientów o swoich ulubionych firmach zaaranżowane i wyśpiewane przez Katarzynę Nosowską. Dobre opinie są dla firm najlepszą reklamą a nagrane w formie teledysków mogą pomóc im w promowaniu swojej działalności.
Naszą akcją pokazujemy, że dawanie dobrych opinii jest ważne i potrzebne. Dla firm, to gotowa reklama, dzięki której mogą mieć więcej klientów. Zachęcamy do zobaczenia pierwszych teledysków – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
Dobre słowo nie kosztuje. Kiedy mówimy, że coś nam się podoba to jest to po prostu uczciwe. Dawanie pozytywnego sygnału małym firmom, które potrzebują naszego wsparcia, sprawia, że ich biznes może się lepiej rozwijać – dodała Katarzyna Nosowska.
„Dobry Głos dla firm” to akcja, którą ING Bank Śląski rozpoczął w 2018 roku. W poprzedniej edycji do pisania pozytywnych opinii o ulubionych firmach, zachęcali Mela Koteluk i Paweł Domagała. Internauci zgłosili wtedy ponad 1300 opinii, z których 70 zostało wyśpiewanych przez artystów.
Twarzą tegorocznej edycji jest Katarzyna Nosowska. Artystka ze zgłoszonych na stronie www.glosdlafirm.pl opinii wyśpiewa 15 i nagra do nich teledyski. Dodatkowo każdy przedsiębiorca może skorzystać ze specjalnie przygotowanego, dedykowanego wideo z artystką i zamieścić je na swoim fanpage’u. Dzięki temu ma szansę sam zachęcać swoich klientów do wystawiania mu opinii.
Za aranżację i muzykę wybranych opinii odpowiada artystka wraz z Pawłem Krawczykiem. Reżyserem teledysków jest Alan Willmann.
Do tej pory klienci zgłosili już ponad 1 tysiąc opinii o swoich ulubionych firmach a ponad 600 firm skorzystało z dedykowanego wideo z Katarzyną Nosowską! Akcja potrwa do 17 maja br.
Wyśpiewane przez Katarzynę Nosowską opinie na bankowym kanale YouTube: https://www.youtube.com/playlist?list=PLVdeQz_6ceEsFBIYBSjzOCRF_B8GmcZqP
Tytuł kampanii: „Dobry głos dla firm”
Czas trwania kampanii: od 18 lutego do 17 maja 2019 roku;
Koncept kreatywny kampanii: agencja Gong
Zakup mediów: MullenLowe MediaHub;
Produkcja filmów: Film Produkcja
Źródło: ING