Troska o środowisko jest ważna dla Polaków. Dlatego ING w najnowszej kampanii „Warto robić swoje” wspiera tę postawę i kolejny raz zachęca do działania, by robić więcej eko.
– Mogłoby się wydawać, że aktualna sytuacja związana z pandemią zepchnie ekologię na dalszy plan. Jednak dla Polaków jest to nadal ważny temat. Blisko co trzeci badany wskazuje zanieczyszczenie środowiska jako jeden z najważniejszych powodów do niepokoju.* Ale co najważniejsze nie pozostajemy bierni. Aż 81 proc. badanych uważa, że ma wpływ na sytuację środowiska naturalnego i może ją poprawić poprzez swoje jednostkowe działania.** W ING kibicujemy takim postawom i zachęcamy do wyborów z myślą o środowisku. Rower, solary czy e-bike’i to tylko kilka z wielu możliwości, które Polacy mogą sfinansować naszą ofertą i dzięki temu robić więcej eko – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
ING Bank Śląski w wiosennej odsłonie kampanii „Warto robić swoje” promuje finansowanie, które wspiera proekologiczne wybory. Bank nie pobiera prowizji, co zmniejsza koszt kredytu i może pomóc w robieniu więcej eko na co dzień.
W ramach kampanii ING Bank Śląski proponuje klientom:
- Pożyczkę pieniężną w kwocie od 4 tys. zł, bez prowizji, którą można przeznaczyć np. na kolektory słoneczne, czy ekologiczny środek transportu. Oprocentowanie pożyczki wynosi 6,49% w ofercie z ubezpieczeniem lub 6,99% w wariancie bez ubezpieczenia. Pożyczka jest dostępna w każdym kanale, w tym zupełnie online, na smartfonie w aplikacji Moje ING.
Więcej o ofercie specjalnej pożyczki z 0 zł prowizji tutaj.
- Ekokredyt hipoteczny na dom energooszczędny. To produkt dla tych, którzy w trakcie budowy swoich domów stawiają na technologiczne rozwiązania pozwalające w przyszłości zmniejszyć zużycie energii użytkowej do ogrzewania i wentylacji. Ekokredyt hipoteczny posiada atrakcyjne warunki cenowe i nie zawiera prowizji za jego udzielenie. Zawnioskować o niego można w oddziałach banku, u partnerów sprzedaży, a także w procesie zdalnym, gdzie klient składa wniosek o kredyt hipoteczny bez wychodzenia z domu. W trakcie rozmowy telefonicznej specjalista hipoteczny szacuje zdolność kredytową i wylicza wysokość raty. Pomaga również skompletować i wypełnić potrzebne dokumenty, które przesyła się online. Specjalista wspiera na każdym etapie wniosku kredytowego, a także informuje o decyzji kredytowej. Tym sposobem, do oddziału wystarczy przyjść tylko raz, aby podpisać umowę kredytową.
ING Bank Śląski od dawna wspiera elektromobilność, dlatego w ramach kampanii planuje akcję „Zamień brykę na elektryka”, w której będzie zachęcać Polaków do przetestowania rowerów elektrycznych. Szczegóły już wkrótce.
Nazwa kampanii: „Warto robić swoje”
Start kampanii: 3.05.2021 r.
- Spot „Pożyczka dla EKOwkręconych 30s”
- Spot „Pożyczka dla EKOwkręconych 15s”
- Spot „EKOkredyt hipoteczny”
Kanały: TV, Internet, SoMe, DM, Odziały
Agencje: Brain i GONG
Media: MullenLowe Media Hub
* Raport GFK, Corona mood: Dynamika zachowań konsumenckich w Polsce, 2020.
** Badanie CBOS – Świadomość ekologiczna Polaków, 2020.
Źródło: ING