ING Życie przedłużyło na kolejny rok współpracę z Multi Communications. Agencja odpowiadać będzie za kompleksową obsługę Public Relations w zakresie PR produktowego i korporacyjnego, oraz przygotowanie i realizację rozwiązań, wspierających działania firmy w zakresie kampanii promocyjnych produktów.
Multi Communications odpowiedzialne jest za działania dla trzech podmiotów: ING Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A., ING Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A. oraz ING Usługi Finansowe S.A.
– Po roku współpracy z agencją osiągnęliśmy zamierzone efekty, dlatego zdecydowaliśmy się na kontynuowanie wspólnych działań. Przeprowadzona w ubiegłym roku wspólnie z agencją kampania PR „Naga prawda o ubezpieczeniach” osiągnęła spektakularne rezultaty – mówi Piotr Papaj, Zastępca Rzecznika Prasowego, ING Usługi Finansowe S.A.
Za realizację działań odpowiedzialny jest zespół Consummer Communications w składzie: Izabela Wejcht, senior account manager, Monika Topolska, senior account manager i Marta Nobis, account manager assistant. Dyrektorem działu jest Joanna Niemiec.
Źródło: ING TUnŻ