ING Życie w przetargu na działania PR wybrało Multi Communications, agencję z którą współpracuje od 2010 roku. Umowa obejmuje kompleksową obsługę Public Relations w zakresie doradztwa strategicznego, PR produktowego i korporacyjnego, a także przygotowanie oraz realizację rozwiązań, wspierających działania ubezpieczyciela w zakresie kampanii promocyjnych produktów.
Agencja została wybrana na drodze przetargu, ogłoszonego przez ubezpieczyciela w drugiej połowie 2013 roku. Zaproszono do niego w sumie 5 agencji PR.
O ponownym wyborze Multi Communications zadecydowały następujące czynniki – zaproponowana przez firmę strategia działań PR, z jednej strony wpisująca się w nasze cele biznesowe, z drugiej – zawierająca szereg pomysłów kreatywnych, dowodzących, że o ubezpieczeniach na życie można mówić ciekawie i przystępnie. Równie istotne było dla nas doświadczenie konsultantów, w zakresie PR dla branży finansowej, w tym ubezpieczeniowej – tłumaczy Marta Pokutycka-Mądrala, Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej w ING Życie.
Umowa pomiędzy ING Życie i Multi Communications została podpisana na trzy lata i obejmuje działania dla trzech podmiotów: ING Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A., ING Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A. oraz ING Usługi Finansowe S.A.
Wygrana w przetargu pokazuje, że pomimo długoletniej współpracy wciąż mamy nowe pomysły i świeże spojrzenie. To także potwierdzenie, że przyjęta przez nas strategia tworzenia wyspecjalizowanych zespołów jest skuteczna, gdyż pozwala na dokładne zrozumienie i realizowanie działań odpowiadających na potrzeby klientów z danej branży – mówi Dorota Bieniek-Kaska, PR Department Director w Multi Communications.
Za realizację działań odpowiedzialny jest zespół Corporate Communications w składzie: Edyta Miszczuk – account director, Marta Ziemska – account manager, Arkadiusz Dominik – junior account manager i Dominika Dragun, account manager assistant.
Multi Communications