ING Życie w przetargu na działania PR wybrało Multi Communications, agencję z którą współpracuje od 2010 roku. Umowa obejmuje kompleksową obsługę Public Relations w zakresie doradztwa strategicznego, PR produktowego i korporacyjnego, a także przygotowanie oraz realizację rozwiązań, wspierających działania ubezpieczyciela w zakresie kampanii promocyjnych produktów.
Agencja została wybrana na drodze przetargu, ogłoszonego przez ubezpieczyciela w drugiej połowie 2013 roku. Zaproszono do niego w sumie 5 agencji PR.
O ponownym wyborze Multi Communications zadecydowały następujące czynniki – zaproponowana przez firmę strategia działań PR, z jednej strony wpisująca się w nasze cele biznesowe, z drugiej – zawierająca szereg pomysłów kreatywnych, dowodzących, że o ubezpieczeniach na życie można mówić ciekawie i przystępnie. Równie istotne było dla nas doświadczenie konsultantów, w zakresie PR dla branży finansowej, w tym ubezpieczeniowej – tłumaczy Marta Pokutycka-Mądrala, Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej w ING Życie.
Umowa pomiędzy ING Życie i Multi Communications została podpisana na trzy lata i obejmuje działania dla trzech podmiotów: ING Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A., ING Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A. oraz ING Usługi Finansowe S.A.
Wygrana w przetargu pokazuje, że pomimo długoletniej współpracy wciąż mamy nowe pomysły i świeże spojrzenie. To także potwierdzenie, że przyjęta przez nas strategia tworzenia wyspecjalizowanych zespołów jest skuteczna, gdyż pozwala na dokładne zrozumienie i realizowanie działań odpowiadających na potrzeby klientów z danej branży– mówi Dorota Bieniek-Kaska, PR Department Director w Multi Communications.
Za realizację działań odpowiedzialny jest zespół Corporate Communications w składzie: Edyta Miszczuk – account director, Marta Ziemska – account manager, Arkadiusz Dominik – junior account manager i Dominika Dragun, account manager assistant.
Informacje o Multi Communications Sp. z o.o. Sp. k.
Agencja Multi Communications działa w Polsce od 1990 r. Działalność firmy opiera się na czterech filarach: Public Relations, Event Management, Communication Trainings oraz Digital. Do grona klientów agencji należą m.in. Grupa Paradyż, Electrolux, Elektroeko, HTC, Martini, ING Życie, DB Schenker, Volkswagen Bank Polska, Durex, Microsoft, Mercedes, PKO BP, Okocim, Qualia Development, Unilever. Multi Communications stanowi polski oddział sieci niezależnych agencji Public Relations Global Network (PRGN). Agencja świadczy usługi obejmujące m.in. budowanie strategii komunikacji marketingowej i PR, realizację kampanii PR, relacje z dziennikarzami i interesariuszami, obsługę kampanii w social media, organizację kongresów, uroczystych gali, roadshows i innych wydarzeń specjalnych oraz budowę stron www i aplikacji.
Multi Communications Sp. z o.o.