Decyzją konsumentów, którzy wzięli udział w głosowaniu w ramach European Trusted Brands 2014, ING Życie otrzymało Kryształowe Godło Marki Godnej Zaufania w kategorii „Towarzystwo ubezpieczeniowe”. Firma uzyskała najwyższe noty w 5 kryteriach mających kluczowy wpływ na satysfakcję klientów.
European Trusted Brands jest największym europejskim badaniem konsumenckim marek godnych zaufania, którego celem jest określenie stopnia zaufania do instytucji i marek. Badanie zostało przeprowadzone w 10 krajach europejskich. W Polsce ankietę on-line uzupełniło 1 960 respondentów. W całej Europie konsumenci wskazali ponad 68 000 marek, które ich zdaniem są najbardziej godne zaufania. ING Życie otrzymało najwyższe oceny w 5 kryteriach: jakość, stosunek wartości do ceny, silny wizerunek, zrozumienie potrzeb klienta oraz społeczna odpowiedzialność.
„Tytuł Marki Godnej Zaufania jest dla nas szczególnie ważny, ponieważ jest przyznawany przez samych konsumentów. Każdego dnia pracujemy na zaufanie naszych klientów. Wyróżnienie jest potwierdzeniem, że od lat realizowana strategia, oparta na satysfakcji klienta, przynosi pożądane efekty. Jest to także dla nas motywacja do dalszej pracy w tym obszarze” – mówi Marta Maszewska-Danielewicz, Dyrektor ds. Komunikacji z Klientem w ING Życie.
ING Życie od lat inwestuje w satysfakcję klientów, stale udoskonalając jakość produktów i podnosząc poziom obsługi. Ponadto ubezpieczyciel angażuje się w działania o charakterze społecznym, m.in. poprzez promowanie wśród swoich klientów profilaktyki nowotworowej w zakresie zdrowotnym oraz finansowym (kampania „Ubezpiecz się i zrób rakowi wspak” oraz ogólnopolska kampania „Rak.To się Leczy”). Towarzystwo ubezpieczeniowe w pozytywny sposób zachęca klientów do dbania o to co najcenniejsze – zdrowie i życie.