Spółka Ingenico Polska została wybrana przez eService, wiodącego Polskiego procesora płatności, do zapewnienia klientom firmy kompleksowego, całodobowego wsparcia technicznego w Czechach, na Słowacji i na Węgrzech.
Usługi Ingenico Group dla klientów eService obejmują pełny cykl wsparcia, począwszy od diagnostyki i analizy problemu, po ekspresową naprawę. Dzięki temu, czas wyłączenia urządzeń z użytku redukowany jest do absolutnego minimum. Poprzez połączenie całodobowego helpdesku eService z kompleksowym wsparciem technicznym Ingenico, akceptanci korzystający z usług polskiego procesora płatności otrzymują obsługę na najwyższym poziomie.
W eService dbamy o to, by wygoda, szybkość i bezpieczeństwo transakcji były zawsze na najwyższym poziomie i stale podnosimy jakość naszych usług. Jestem przekonana, że współpraca z Ingenico pozwoli zapewnić naszym Klientom w Czechach, na Słowacji i na Węgrzech najlepszą jakość obsługi – powiedziała Marta Maliszewska, Dyrektor Departamentu Operacji, eService.
Niezmiernie cieszy nas zaufanie firmy eService. Dzięki podpisanemu niedawno kontraktowi, nasza kompleksowa całodobowa obsługa techniczna będzie dostępna dla jeszcze większej liczby Klientów w Europie Środkowej. Jesteśmy dumni, że możemy towarzyszyć firmie eService w jej międzynarodowym rozwoju. Ta współpraca potwierdza pozycję Ingenico Group jako lidera w dziedzinie technologii płatniczych – powiedział Piotr Waś, Country Manager na Polskę i kraje bałtyckie, Ingenico Group.
/ Ingenico Group
