Jak mówi Rafał Mrzygłocki prezes i dyrektor zarządzający: Liczy się pomysł, realizacja i ludzie. Dlatego z dniem 1 stycznia 2005, wprowadziliśmy nową strategię, której przewodniczy nasze nowe motto: "Innovations for events". Nie wszyscy wiedzą ale ARAM wyrósł na telewizji, byliśmy autorami systemów do obsługi teleturniejów takich jak Miliard w Rozumie, Muzyczna 1 czy Czar Par. Do dziś jako jedyni mamy wiele rozwiązań, które można wykorzystać podczas eventów, wiele innowacji, które wprowadzamy i wiele pomysłów, które czekają na wprowadzenie. My podchodzimy do produkcji eventów z taką samą precyzją jak produkuje się programy telewizyjne – wszystko musi być dopięte na ostatni guzik!
Sprawdź także:
14.11.2024 (18:27)
– informacja prasowa
Magdalena Różczka w kampanii produktowej Velobanku
VeloBank rozwija program lojalnościowy VeloKorzyści, dzięki któremu można zyskać bezpłatny Pakiet Medyczny w wersji …
14.11.2024 (18:22)
– informacja prasowa
Logowanie dwuskładnikowe w serwisie Pekao24
Od 14 listopada 2024 r. klienci Banku Pekao S.A. podczas logowania do serwisu internetowego Pekao24 mogą korzystać …
14.11.2024 (18:21)
– informacja prasowa
PKO Bank Polski podpisał Kartę Różnorodności
PKO Bank Polski stał się jednym z prawie 400 sygnatariuszy Karty Różnorodności. Bank podpisał ten dokument, aby …
14.11.2024 (18:18)
– informacja prasowa
84 proc. Polaków uważa, że klimat się ociepla, ale potrzebujemy wsparcia, by zmienić nawyki
Wbrew stereotypom świadomość zmiany klimatu i dbałość o środowisko nie są domenami młodych, ale rosną wraz z …
14.11.2024 (18:14)
– informacja prasowa
Adyen i Zalando wzmacniają partnerstwo
Adyen, globalna platforma technologii finansowych wybierana przez rynkowych liderów, rozszerza wieloletnie …
14.11.2024 (18:12)
– informacja prasowa
Badanie mBanku - mama jest najlepszym influencerem finansowym
Tak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie mBanku. Jego celem było sprawdzenie co łączy, a co dzieli …