Spółka obsługuje rynek przesyłek pocztowych adresowych o masie powyżej 50g. Zgodnie z zakładaną strategią uruchomiono w lutym 2007 cztery nowe oddziały – trzy w Małopolsce i jeden na Śląsku, a na początku kwietnia kolejne trzy na Śląsku. Lista miast obsługiwanych przez InPost powiększyła się o: Tychy, Mikołów i Pszczynę. Klienci InPost mogą korzystać z usług firmy w 90 miastach Polski poprzez sieć 800 Punktów Obsługi Klienta, z czego 7 znajduje się w obrębie nowo powstałych oddziałów.
InPost jest pierwszą w Polsce firmą oferującą usługi pocztowe w całej Polsce za pośrednictwem własnych komórek organizacyjnych. Spółka kieruje swoją ofertę do klientów korporacyjnych, jak i indywidualnych.
Zgodnie z prognozami rozwojowymi, do końca 2007 roku zostanie utworzonych 1000 Punktów Obsługi Klienta w 110 miastach w całym kraju. Wszystkie przesyłki realizowane przez InPost przyjmowane są w Punktach Obsługi Klienta lub w siedzibie klienta i dostarczane bezpośrednio pod wskazany adres przez listonoszy InPost. Zgodnie ze standardami pracy, pod nieobecność adresata listonosze pozostawiają awizo z informacją o korespondencji do odbioru.
Rozwiązaniem autorskim wprowadzonym przez firmę jest wykorzystywanie kopert InPost przy obsłudze korespondencji. Zakup koperty jest równoznaczny z uiszczeniem opłaty za korespondencję. Korzystając z usług InPost nie ma potrzeby kupowania i naklejania znaczków pocztowych. Koperty są do nabycia w Punktach Obsługi Klienta, bądź na specjalne zamówienie są dostarczane przez ubranych w charakterystyczne żółte kamizelki listonoszy InPost we wskazane miejsce.