Nowe Punkty Obsługi Klienta powstały także w województwie małopolskim: Bochnia; warmińsko-mazurskim: Ełk; wielkopolskim: Jarocin oraz pomorskim: Kwidzyn, Malbork, a także Sztum. Z usług InPost mogą już także korzystać mieszkańcy Nowej Rudy, Zgorzelca (woj. dolnośląskie) oraz Stargardu Szczecińskiego (woj. zachodniopomorskie) i Wesołej (woj. mazowieckie).
W ramach realizowanej strategii rozwoju od początku 2008 roku InPost zwiększył zaplecze handlowe o 20 nowych punktów. Tym samym klienci operatora mogą korzystać z jego usług już w około 200 miastach w Polsce. W 40 placówkach świadczone są dodatkowo usługi finansowo-ubezpieczeniowe w ramach działalności InPost Finanse.
„Rozbudowa sieci oddziałów to podstawowy element strategii rozwojowej firmy InPost. Uruchamianie kolejnych POKów pozwala nam skutecznie pozyskiwać nowych Klientów. Dotyczy to zarówno oddziałów pocztowych, jak i finansowych należących do InPost Finanse. Podejmujemy także działania mające na celu wdrażanie nowoczesnych technologii informatycznych. Przykładem może być nowoczesny system IT uruchomiony przez InPost Finanse, który docelowo usprawni działalność wszystkich placówek spółki i umożliwi rozbudowę oferty skierowanej do klienta masowego. Dzięki tego rodzaju przedsięwzięciom jesteśmy postrzegani przez dla naszych odbiorców jako profesjonalny partner biznesowy” – powiedział Rafał Brzoska, prezes zarządu firmy InPost.
Firma InPost konsekwentnie realizuje strategię, która zakłada także stałą rozbudowę porfolio świadczonych usług. Jedną z ostatnich propozycji firmy jest możliwość ubezpieczenia przesyłek. Oferta skierowana do klientów wysyłających wartościowe listy polecone ekspresowe i paczki obowiązuje na terenie całego kraju, we wszystkich Punktach Obsługi Klienta oraz oddziałach InPost.
„Koniec roku będzie bardzo pracowity. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami – jeszcze przed Bożym Narodzeniem –uruchomimy rewolucyjną na polskim rynku usługę pocztową skierowaną do sektora e-commerce. Umożliwi nam ona wejście na rynki niszowe, na których nie działa ani narodowy monopolista, ani inni niezależni operatorzy. Dzięki inwestycji w ten niedoceniony segment dotrzemy do nowej grupy odbiorców” – dodaje Rafał Brzoska.
Docelowo – do 2009 roku – spółka będzie dysponować paletą 15 produktów z branży pocztowej. Z kolei cele strategiczno-rozwojowe InPost Finanse zakładają systematyczny rozwój sieci placówek w kraju. Do końca 2008 roku spółka będzie dysponować paletą siedmiu produktów z branży finansowo-ubezpieczeniowej, a z jej usług będzie można skorzystać w 50 miastach całej Polski.
Tagi: wydarzenia
Sprawdź także:
18.11.2024 (17:16)
– informacja prasowa
Mastercard wraz z partnerami rozszerza dostępność Click to Pay w polskich e-sklepach
Warszawa, 18 listopada 2024 r. – Click to Pay, czyli nowy, globalny standard płatności kartą w internecie, jest …
18.11.2024 (17:14)
– informacja prasowa
mBank jako pierwszy w Polsce emituje rynkowe obligacje AT1
1,5 mld zł pozyskane z pionierskiej emisji obligacji zasili kapitały mBanku, co pozwoli udzielać kolejnych …
15.11.2024 (13:26)
– informacja prasowa
Credit Agricole wprowadza do oferty kredyt gotówkowy z mechanizmem obniżania oprocentowania
Bank Credit Agricole wprowadza do oferty „Kredyt gotówkowy na zielone cele”. Nowy produkt przeznaczony jest dla …
15.11.2024 (12:54)
– informacja prasowa
ING inwestorem w sekurytyzacji przeprowadzonej przez Europejski Fundusz Leasingowy
To jedna z największych tego typu transakcji na polskim rynku w ostatnich latach a łączna kwota pozyskanego …
15.11.2024 (12:52)
– informacja prasowa
Skarbonki Banku Pekao – nowość w rękach młodzieży
Bank Pekao uzupełnił możliwość otwierania Skarbonek dla ostatniej grupy wiekowej swoich klientów. Od teraz także …
15.11.2024 (10:20)
– informacja prasowa
Klientocentryczność według Volkswagen Financial Services
Udział w rynku leasingu i CFM na poziomie 19,8 proc., ponad ćwierć miliona klientów w całej Polsce, a do tego 214 …