Nowe Punkty Obsługi Klienta powstały także w województwie małopolskim: Bochnia; warmińsko-mazurskim: Ełk; wielkopolskim: Jarocin oraz pomorskim: Kwidzyn, Malbork, a także Sztum. Z usług InPost mogą już także korzystać mieszkańcy Nowej Rudy, Zgorzelca (woj. dolnośląskie) oraz Stargardu Szczecińskiego (woj. zachodniopomorskie) i Wesołej (woj. mazowieckie).
W ramach realizowanej strategii rozwoju od początku 2008 roku InPost zwiększył zaplecze handlowe o 20 nowych punktów. Tym samym klienci operatora mogą korzystać z jego usług już w około 200 miastach w Polsce. W 40 placówkach świadczone są dodatkowo usługi finansowo-ubezpieczeniowe w ramach działalności InPost Finanse.
„Rozbudowa sieci oddziałów to podstawowy element strategii rozwojowej firmy InPost. Uruchamianie kolejnych POKów pozwala nam skutecznie pozyskiwać nowych Klientów. Dotyczy to zarówno oddziałów pocztowych, jak i finansowych należących do InPost Finanse. Podejmujemy także działania mające na celu wdrażanie nowoczesnych technologii informatycznych. Przykładem może być nowoczesny system IT uruchomiony przez InPost Finanse, który docelowo usprawni działalność wszystkich placówek spółki i umożliwi rozbudowę oferty skierowanej do klienta masowego. Dzięki tego rodzaju przedsięwzięciom jesteśmy postrzegani przez dla naszych odbiorców jako profesjonalny partner biznesowy” – powiedział Rafał Brzoska, prezes zarządu firmy InPost.
Firma InPost konsekwentnie realizuje strategię, która zakłada także stałą rozbudowę porfolio świadczonych usług. Jedną z ostatnich propozycji firmy jest możliwość ubezpieczenia przesyłek. Oferta skierowana do klientów wysyłających wartościowe listy polecone ekspresowe i paczki obowiązuje na terenie całego kraju, we wszystkich Punktach Obsługi Klienta oraz oddziałach InPost.
„Koniec roku będzie bardzo pracowity. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami – jeszcze przed Bożym Narodzeniem –uruchomimy rewolucyjną na polskim rynku usługę pocztową skierowaną do sektora e-commerce. Umożliwi nam ona wejście na rynki niszowe, na których nie działa ani narodowy monopolista, ani inni niezależni operatorzy. Dzięki inwestycji w ten niedoceniony segment dotrzemy do nowej grupy odbiorców” – dodaje Rafał Brzoska.
Docelowo – do 2009 roku – spółka będzie dysponować paletą 15 produktów z branży pocztowej. Z kolei cele strategiczno-rozwojowe InPost Finanse zakładają systematyczny rozwój sieci placówek w kraju. Do końca 2008 roku spółka będzie dysponować paletą siedmiu produktów z branży finansowo-ubezpieczeniowej, a z jej usług będzie można skorzystać w 50 miastach całej Polski.
Tagi: wydarzenia
Sprawdź także:
06.12.2025 (20:07)
– informacja prasowa
Statystyki systemów rozliczeniowych KIR w listopadzie 2025 r.
W listopadzie 2025 r. KIR przetworzył w systemie Elixir 175,24 mln transakcji o łącznej wartości 742,18 mld zł. W …
06.12.2025 (20:06)
– informacja prasowa
PIU: Blisko 40 mld zł wypłaconych odszkodowań i świadczeń po III kwartale 2025 r.
To o 8,4 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2024 r. Systematycznie rośnie zarówno liczba ubezpieczonych, jak i …
06.12.2025 (20:04)
– informacja prasowa
KNF daje zielone światło VeloBankowi na przejęcie części detalicznej Citi Handlowego
Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na przejęcie części detalicznej Citi Handlowego przez …
05.12.2025 (04:16)
– informacja prasowa
Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …
05.12.2025 (04:14)
– informacja prasowa
XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …
05.12.2025 (04:09)
– informacja prasowa
Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …
