Nowe Punkty Obsługi Klienta powstały także w województwie małopolskim: Bochnia; warmińsko-mazurskim: Ełk; wielkopolskim: Jarocin oraz pomorskim: Kwidzyn, Malbork, a także Sztum. Z usług InPost mogą już także korzystać mieszkańcy Nowej Rudy, Zgorzelca (woj. dolnośląskie) oraz Stargardu Szczecińskiego (woj. zachodniopomorskie) i Wesołej (woj. mazowieckie).
W ramach realizowanej strategii rozwoju od początku 2008 roku InPost zwiększył zaplecze handlowe o 20 nowych punktów. Tym samym klienci operatora mogą korzystać z jego usług już w około 200 miastach w Polsce. W 40 placówkach świadczone są dodatkowo usługi finansowo-ubezpieczeniowe w ramach działalności InPost Finanse.
„Rozbudowa sieci oddziałów to podstawowy element strategii rozwojowej firmy InPost. Uruchamianie kolejnych POKów pozwala nam skutecznie pozyskiwać nowych Klientów. Dotyczy to zarówno oddziałów pocztowych, jak i finansowych należących do InPost Finanse. Podejmujemy także działania mające na celu wdrażanie nowoczesnych technologii informatycznych. Przykładem może być nowoczesny system IT uruchomiony przez InPost Finanse, który docelowo usprawni działalność wszystkich placówek spółki i umożliwi rozbudowę oferty skierowanej do klienta masowego. Dzięki tego rodzaju przedsięwzięciom jesteśmy postrzegani przez dla naszych odbiorców jako profesjonalny partner biznesowy” – powiedział Rafał Brzoska, prezes zarządu firmy InPost.
Firma InPost konsekwentnie realizuje strategię, która zakłada także stałą rozbudowę porfolio świadczonych usług. Jedną z ostatnich propozycji firmy jest możliwość ubezpieczenia przesyłek. Oferta skierowana do klientów wysyłających wartościowe listy polecone ekspresowe i paczki obowiązuje na terenie całego kraju, we wszystkich Punktach Obsługi Klienta oraz oddziałach InPost.
„Koniec roku będzie bardzo pracowity. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami – jeszcze przed Bożym Narodzeniem –uruchomimy rewolucyjną na polskim rynku usługę pocztową skierowaną do sektora e-commerce. Umożliwi nam ona wejście na rynki niszowe, na których nie działa ani narodowy monopolista, ani inni niezależni operatorzy. Dzięki inwestycji w ten niedoceniony segment dotrzemy do nowej grupy odbiorców” – dodaje Rafał Brzoska.
Docelowo – do 2009 roku – spółka będzie dysponować paletą 15 produktów z branży pocztowej. Z kolei cele strategiczno-rozwojowe InPost Finanse zakładają systematyczny rozwój sieci placówek w kraju. Do końca 2008 roku spółka będzie dysponować paletą siedmiu produktów z branży finansowo-ubezpieczeniowej, a z jej usług będzie można skorzystać w 50 miastach całej Polski.
Tagi: wydarzenia
Sprawdź także:
20.12.2024 (18:03)
– informacja prasowa
ING Bank Śląski: Michał Bolesławski otrzymał zgodę KNF
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Michała Bolesławskiego na stanowisko …
20.12.2024 (18:00)
– informacja prasowa
Bank Pekao i KUKE ułatwią firmom zielone inwestycje
Bank Pekao S.A. poszerza ofertę dla firm, które szukają możliwości sfinansowania inwestycji w zieloną …
20.12.2024 (14:00)
– informacja prasowa
Bank Ochrony Środowiska S.A. i PESA Bydgoszcz S.A. wspierają rozwój bezemisyjnego transportu kolejowego
Bank Ochrony Środowiska zabezpieczył transakcję PESA Bydgoszcz gwarancją w kwocie 109 mln zł. Podpisana …
20.12.2024 (13:56)
– informacja prasowa
Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Koniec grudnia to czas na upominki. W tym roku można się ich spodziewać nie tylko od Świętego Mikołaja, ale również …
20.12.2024 (12:58)
– informacja prasowa
KUKE zagwarantuje kredyty Credit Agricole na łagodzenie zmian klimatu
Bank Credit Agricole i Korporacja Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych (KUKE) podpisały umowę na podstawie której, …
20.12.2024 (12:53)
– artykuł sponsorowany
Grupa Caspar z nowym serwisem internetowym od eCommerce Team
Grupa Caspar wdrożyła nową stronę internetową. Witryna (www.caspar.com.pl) została uruchomiona z początkiem grudnia …