InPost podpisał aneks do umowy z jedną z polskich instytucji finansowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek w obrocie krajowym. Szacowana wartość umowy w okresie 5 lat wyniesie ok. 50 mln złotych. Nazwa kontrahenta zostanie ujawniona po 31 grudnia 2009 roku.
Firma InPost – mimo panującego monopolu Poczty Polskiej – skutecznie pozyskuje kolejnych znaczących partnerów biznesowych. Sukces operatora to efekt korzystnej polityki cenowej i właściwie określonych warunków współpracy. O konkurencyjności InPost świadczy także sprofilowana oferta dopasowana do działalności klienta. Tylko w 2009 roku operator podpisał umowę z jednym z największych telekomów w Polsce, PGE Łódzkim Zakładem Energetycznym oraz bezterminowo przedłużył współpracę z ogólnopolskim operatorem sieci kablowej. Ponadto, Grupa Integer.pl została oficjalnym i wyłącznym dystrybutorem książek telefonicznych pkt.pl do gospodarstw domowych i firm na terenie całego kraju.
„Nasza strategia rozwoju zakłada przede wszystkim stałe zwiększanie udziałów w rynku. Obserwujemy działania konkurencji i staramy się być zawsze o krok przed nimi. Dlatego inwestujemy w nowoczesne usługi, dzięki którym możemy zwiększać wydajność pracy i obniżać koszty bieżącej działalności tak własnej, jak i klienta” – mówi Rafał Brzoska, prezes zarządu InPost.
Skuteczność polityki rozwojowej InPost potwierdza także dynamiczne rosnąca liczby Punktów Obsługi Klienta oraz stałe poszerzanie wachlarza świadczonych usług. Firma intensywnie rozwija sieć Paczkomatów 24/7. Jeszcze w tym roku na terenie całego kraju stanie 300 urządzeń. Nowoczesne rozwiązania wdrażane przez InPost umożliwiają operatorowi systematyczny wzrost udziałów w rynku. W styczniu 2008 roku operator dostarczył 1,5 mln listów, w grudniu natomiast 3,5 mln, a w czerwcu 2009 roku już ponad 6 mln. Do końca 2010 roku InPost planuje doręczać 19 mln listów miesięcznie.
Źródło: Integer.pl