Rewitalizacja Inteligo prowadzona jest równolegle ze zmianami w bankowości internetowej PKO BP. Wszystko to dlatego, że dostęp do kont bankowych przez Internet cieszy się coraz większą popularnością wśród klientów.
21 marca br. nastąpi wyraźne rozdzielenie tradycyjnych rachunków PKO BP z możliwością dostępu do Internetu od oferty konta internetowego Inteligo. Od tego dnia usługi bankowości elektronicznej PKO BP oferowane będą pod marką iPKO, natomiast Inteligo pozostaje jako marka konta wyłącznie internetowego. To element wdrażanej nowej strategii rozwoju bankowości elektronicznej.
Według raportu Gemiusa z grudnia 2007 roku, 36% wszystkich konsumentów to tzw. prosumenci, czyli zaawansowani użytkownicy Internetu, którzy aktywnie poszukują w nim informacji. Ta grupa stale się powiększa. Rozdzielając w PKO BP marki iPKO i Inteligo, banki chcą zróżnicować oferty ze względu na różne potrzeby rozwijającej się grupy internautów w Polsce.