Inter Partner Assistance Polska S.A. zakończyła wdrożenie nowych systemów wspierających kluczowe procesy w firmie. Menedżerowie mają teraz łatwiejszy dostęp do ujednoliconych danych operacyjnych i finansowych, dzięki czemu mogą podejmować szybsze decyzje, gwarantujące najwyższą jakość obsługi klienta i wydajność pracy.
Menedżerowie Inter Partner Assistance mają teraz do dyspozycji oprogramowanie IBM Cognos TM1 oraz nowe aplikacje wspierające działania operacyjne i procesy rozliczeń. Dzięki tym inwestycjom zwiększyła się transparentność zestawień budżetowych oraz tych, mówiących o realizacji założonych celów biznesowych. Jakie korzyści oznacza to dla partnerów biznesowych firmy?
„Budujemy swoją przewagę rynkową w oparciu o ekspercką wiedzę na temat działalności assistance.” – mówi Jerzy Badowski, Dyrektor Departamentu IT w Inter Partner Assistance Polska SA. – „Funkcjonowanie w ramach międzynarodowej grupy, współpraca z tysiącami podwykonawców i kilkudziesięcioma klientami instytucjonalnymi powoduje, że analiza kluczowych procesów biznesowych w naszej firmie i bycie na bieżąco ze zmianami rynkowymi jest wyjątkowym wyzwaniem. Wymaga to monitorowania wielu procesów, ujednolicenia różnorodnych danych i ciągłego porównywania ich pod różnym kątem. Takie możliwości dają inwestycje, które właśnie zakończyliśmy. Dzięki nowemu oprogramowaniu możemy w łatwiejszy sposób monitorować stopień realizacji założeń strategicznych, szybko wykrywać zagrożenia i nowe rynkowe trendy oraz błyskawicznie na nie reagować.”
Nowe oprogramowanie jest już wykorzystywane do cyklicznej aktualizacji budżetu oraz wsparło kadrę menadżerską Inter Partner Assistance Polska S.A. podczas sporządzania planu strategicznego na kolejne lata. W przyszłości będzie wykorzystywane również do innych celów. Jakich?
„Nowe narzędzia wspomagają zarządzanie danymi, a ich użytkownicy mogą analizować, zbierać i zestawiać informacje w dowolnych wariantach” – mówi Mateusz Muszel, analityk biznesowy z Inter Partner Assistance Polska SA – „Przed nami jeszcze długa droga do pełnego wykorzystania potencjału tego oprogramowania. Użytkownicy systemu muszą sami przekonać się o jego wyższości nad dziesiątkami rozproszonych arkuszy kalkulacyjnych i zaangażować się w jego rozwój. W przyszłości nowe oprogramowanie będzie wspierało każdego z menedżerów Inter Partner Assistance w sposób uzależniony od jego indywidualnych potrzeb.”
Wykorzystanie potencjału nowego oprogramowania jest jednym z priorytetowych zadań Inter Partner Assistance Polska S.A. Firma planuje również dalsze inwestycje w narzędzia Business Intelligence, w oparciu o które zwiększa swoją efektywność i buduje tym samym przewagę rynkową.
Źródło: Multi Communications Sp. z o.o.