W Warszawie, w minioną sobotę, towarzystwo ubezpieczeniowe Signal Iduna zaprezentowało platformę edukacyjną dedykowaną całym rodzinom.
Oryginalna, przyciągająca uwagę, interaktywna platforma edukacyjna, została zaprezentowana podczas Warszawskich Wianków na Wiśle. Uczestnicy pikniku świętojańskiego bardzo licznie odwiedzali wyróżniający się obiekt, a także licznie korzystali z przygotowanych, w ramach platformy edukacyjnej, atrakcji. Konkursy, kolorowe balony oraz jabłka symbolizujące zdrowie spowodowały, że uśmiech dorosłych i radość dzieci były stałym elementem ekspozycji. W specjalnym kąciku artystycznym, stworzonym dla najmłodszych, dzieci mogły przeistoczyć się w bajkowe postacie.
– Kampania edukacyjna Signal Iduna to wyjście naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom klientów w Polsce. W naszej codziennej pracy dostrzegamy, że stale powiększa się grono osób zainteresowanych produktami ubezpieczeniowymi, jednocześnie zauważmy, że nasi klienci nie zawsze potrafią dokonać wyboru polisy, odpowiednio dostosowanej do ich aktualnych potrzeb. Stąd zrodził się pomysł na szeroko zakrojoną kampanię, która wyposaży Polaków w praktyczną wiedzę. Wierzymy, że większa świadomość ubezpieczeniowa ułatwi naszym klientom dokonywanie indywidualnych wyborów, a także zachęci do zapoznania się z możliwościami jakie daje kompleksowa ochrona ubezpieczeniowa w najważniejszych sferach życia każdej rodziny – powiedziała Sylwia Mikiel Kierownik Marketingu i PR, dwóch spółek Signal Iduna w Polsce.
Interaktywna platforma edukacyjna Signal Iduna została stworzona przede wszystkim z myślą o rodzinach. Dzięki swojej różnorodności, a także przyjaznemu, angażującemu wszystkie zmysły, charakterowi jest atrakcyjna zarówno dla dorosłych jak i dla dzieci. Ogromna liczba odwiedzających ekspozycję podczas Warszawskich Wianków na Wiśle, przekroczyła oczekiwania twórców platformy, a także potwierdziła, iż rodziny poszukują właśnie takiej formy przekazywania informacji. Uczestnicy pikniku świętojańskiego docenili oryginalność i prostotę przekazu, a także możliwość odkrywania poszczególnych informacji w dowolny, najwygodniejszy dla siebie sposób. Kolory to jedyny klucz, ułatwiający korzystanie z platformy edukacyjnej. Informacje zostały skupione w czterech liniach kolorystycznych, bezpośrednio odpowiadających kluczowym obszarom ludzkiego życia: czerwony oznacza majątek, żółty symbolizuje życie, zieleń to kolor turystyki, natomiast niebieski jest związany ze zdrowiem. Zdrowie jest linią wiodącą z uwagi na to, że kampania edukacyjna Signal Iduna zbiega się w czasie z wprowadzeniem nowoczesnego, gwarantującego zarówno leczenie ambulatoryjne jak i szpitalne, produktu zdrowotnego – „Pełnia Zdrowia”.
– Interaktywna Platforma edukacyjna ma za zadanie informować oraz w przyjazny sposób edukować aktualnych oraz potencjalnych klientów Signal Iduna, w całej Polsce. Chcemy, aby nasza kampania dotarła nie tylko do mieszkańców dużych miast gdzie dostęp do informacji jak i szerokiej oferty produktowej jest łatwiejszy. Wierzymy, że bardzo potrzebne jest wyjście naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom mieszkańców mniejszych miejscowości, którzy poszukują produktów dla siebie, jak również tych, którzy o nich nie wiedzą, a powinni mieć prawo wyboru niezbędnej ochrony dla swojej rodziny. Dlatego też nasza platforma będzie eksponowana podczas różnorodnych wydarzeń kulturalnych organizowanych w wybranych regionach Polski – dodaje Sylwia Mikiel Kierownik Marketingu i PR Signal Iduna Polska.
Źródło: SIGNAL IDUNA