Bank Pocztowy zajął trzecie miejsce w rankingu satysfakcji wśród użytkowników internetu. Jest to drugie z rzędu wyróżnienie Banku w tym rankingu.
Ranking powstał po raz trzeci na zlecenie serwisu wp.pl. Wykonawcą zestawienia jest firma Expandi. Firma sklasyfikowała niemal 180 tys. wypowiedzi internautów, zamieszczonych na forach, w komentarzach pod tekstami, blogach, jak również portalach społecznościowych. Opinie zostały podzielona na pozytywne, neutralne i negatywne, jak również przyporządkowano im wydźwięk od -10 do 10.
Bank Pocztowy zajął wysokie, trzecie miejsce – Cieszymy się z najniższego odsetka negatywnych opinii, spośród wszystkich zestawionych banków. W tym roku zamierzamy wprowadzić nową bankowość internetową, która powinna spotkać się z zadowoleniem internautów. Ranking pokazuje, że nasi klienci są również aktywni w Internecie. Szukają oni w nim opinii o produktach, jak również wyrażają swoje zdanie. Nowa bankowość internetowa powinna być szczególnie ważna dla tej grupy – mówi Magdalena Ossowska-Krasoń, rzecznik prasowy Banku Pocztowego.
W rankingu Expandii obejmującym 2012 rok Bank Pocztowy zajął 4 miejsce. Eksperci portalu sklasyfikowali wtedy około 100 tys. wypowiedzi internautów dotyczących banków i produktów przez nie oferowanych.
Misją Banku Pocztowego jest prosta i dostępna bankowość. Bank realizuje ją m.in. poprzez edukację finansową społeczeństwa na Uniwersytetach Trzeciego Wieku, cykl audycji Akademia Oszczędzania, jak również materiały edukacyjne w prasie.
Bank Pocztowy stawia na kontakt w Internecie m.in. poprzez edukacyjny blog „Żeby zrozumieć świat finansów”. Pracownicy pokazują w nim, jak korzystać z finansów, na jakie rzeczy zwracać uwagę oraz jakie produkty są najwygodniejsze.
Blog Banku Pocztowego spotkał się z wyróżnieniem ekspertów internetowych. Docenili oni m.in. jego walory edukacyjne – Bankowcy z Pocztowego nie piszą wyłącznie o swoich produktach! Owszem, obracają się wokół ofert i własnej marki, ale potrafią zanurkować w jej historię, potrafią odskoczyć całkiem daleko poza własną firmę. Fajne, ciekawe… – można przeczytać na stronie, która oceniła blogi banków.
Klienci Banku Pocztowego mogą polecać jego produkty swoim znajomym. W ramach programu „Lubię Pocztowy” otrzymują oni finansową nagrodę za każdy polecony produkt. Za skuteczne polecenie Pocztowego Konta Standard lub Nestor wynosi ona 30 zł, 40 zł za Pocztową Kartę Płatniczą i 50 zł za Pocztową Kartę Kredytową. Szczegóły programu znajdują się na stronie.