– Konkurs z roku na rok ma coraz więcej walorów doradczych, które dają wymierne korzyści startującym. W tegorocznej edycji oddamy też głos internautom, którzy będą mogli zagłosować na Okładkę Roku. Mamy nadzieję, że dzięki temu wyróżnienie będzie miało jeszcze większą wartość – mówi Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agencji doradczej i wydawniczej Agape, organizatora Konkursu.
Informacja o wszystkich nowościach, regulamin Konkursu oraz wszystkie informacje niezbędne do zgłoszenia biuletynu na Konkurs znajdują się na stronie Konkursu Biuletynów Firmowych (www.agape.com.pl/konkurs/konkurs_biuletynow_firmowych.html).
W kategoriach: biuletyn wewnętrzny, biuletyn zewnętrzny i biuletyn elektroniczny zostaną przyznane wyróżnienia: I miejsce, II miejsce, III miejsce. Zwycięzcy otrzymają statuetki i dyplomy. Nowe wyróżnienia: Layout Roku, Tekst Roku, Okładka Roku – nagroda publiczności zostaną nagrodzone dyplomami. Dla wszystkich laureatów przewidziane są dodatkowe nagrody rzeczowe od organizatora i sponsorów.
Sponsorami Konkursu Biuletynów Firmowych 2008 są:
• SARE – pierwsze polskie narzędzie do e-mail marketingu dostępne w modelu ASP.
• Instytut Monitorowania Mediów – najbardziej innowacyjna firma w branży monitoringu mediów w Polsce.
• Drukarnia Art-Print z Warszawy, która drukuje do formatu B2 i zajmuje się przede wszystkim produkcją katalogów, ulotek, folderów oraz periodyków.
Patronami medialnymi Konkursu Biuletynów Firmowych 2008 są: „Biuletyn o Biuletynach”, „Proto”, „Marketing przy kawie”, „Vidart”, „MediaRun” i „Nowoczesna Firma”, a patronami wspierającymi: „Signs.pl”, „MediaFM.net”, „Medialine”, „PrintPartner”, „Twoja Firma” oraz Grupa dyskusyjna Komunikacja wewnętrzna.