„Dzięki kolejnym wdrożeniom usługi dostępu do sieci, Internet VECTRY jest już obecny w 55 miastach Polski. Aktualnie korzysta z niego około 60 tyś. Abonentów. W przyszłym roku zamierzamy poszerzyć naszą ofertę o nowe usługi związane z komunikacją elektroniczną. W pierwszej kolejności będzie to telewizja cyfrowa, która ma pojawić się w ofercie już w 2006 r. W kolejnym etapie VECTRA zamierza wprowadzać kolejne usługi interaktywne, takie jak video on demand, pay per view, video digital recording itd., dzięki którym Abonenci będą mieć większy wpływ na to co i kiedy oglądają. Obecnie skupiliśmy się na modernizacji sieci. Chcielibyśmy, żeby nasze usługi były na jak najwyższym poziomie. Inwestowanie w infrastrukturę techniczną pozwoli nam na zwiększenie zasięgu usługi o kolejne miasta w Polsce” – mówi Tomasz Rojek z działu marketingu i sprzedaży Telewizji Kablowej VECTRA SA.
W ramach oferty VECTRA zapewnia nieograniczony dostęp do Internetu bez limitu ściąganych danych oraz konto o pojemności 200 MB, które można wykorzystać na skrzynkę e-mail lub niekomercyjną stronę WWW.
