Tomasz Górski został dyrektorem marketingu w Currency One SA, operatorze serwisów wymiany walut Internetowykantor.pl i Walutomat. Odpowiada za działania promocyjne dla obu marek, budowanie świadomości internetowej wymiany walut w Polsce oraz wprowadzenie brandów na rynki zagraniczne.
Tomasz Górski ma 12-letnie doświadczenie w rozwijaniu i implementacji strategii marketingowych. Jako właściciel agencji reklamowej mającej siedzibę w San Francisco doradzał ponad 150 firmom reprezentującym 30 różnych branż, w tym m.in. IT (Dell, Blackberry), finanse (MoneyStrands) i sport (24HourFitness). Jest założycielem grupy serwisów internetowych skupionych wokół finansów osobistych, czego przykładem jest EasyFinance.com z siedzibą w San Francisco. Grupa serwisów finansowych powstała w 2009 roku, szybko znalazła się wśród 5 największych spółek generujących leady przy wykorzystaniu inbound marketingu na rynku amerykańskim i brytyjskim.
Jest zwolennikiem inbound marketingu, który aktywnie promuje poprzez szkolenia i konsulting, a następnie wprowadza w najbardziej innowacyjnych firmach będących liderami na rynku, dając im szansę na dalszą ekspansję.
Do swoich największych sukcesów zalicza wygenerowanie zysku ponad 12 milionów dolarów w 2012 roku z dedykowanej kampanii online marketingowej (wzrost z 24 tys. USD miesięcznie w 2009 do 1 mln USD miesięcznie w 2012) dla największej sieci klubów fitness (ponad 460 klubów w 260 miastach w USA), dzięki zastosowaniu zaawansowanych działań SEO połączonych synergicznie z wdrożeniem inbound marketingu.
W Currency One SA Tomasz Górski pełni rolę dyrektora marketingu i członka zarządu. Spółka jest liderem wymiany walut w Polsce. Ma ponad 50% udziałów w rynku poprzez serwisy Internetowykantor.pl oraz Walutomat. Na ten rok zapowiedziała start ekspansji międzynarodowej oraz dynamiczny wzrost przychodów na rynku polskim. Do zadań Tomasza Górskiego będzie należało także wprowadzanie marek na rynek globalny.
InternetowyKantor.pl & Walutomat.pl