Sklep internetowy Intymnie.com przeszedł rebranding na HEPPIN.COM. Początek lipca to odmienione oblicze e-sklepu z nowym wizerunkiem, własną marką odzieży i innowacyjnym sposobem prezentowania produktów.
Intymnie.com do tej pory był znany jako sklep internetowy z bielizną. Rozwój firmy i ciągłe poszerzanie oferowanego asortymentu stało się bodźcem do stworzenie nowego sklepu i marki oraz całkowitej zmiany wizerunku. Dzięki pozyskaniu nowego inwestora funduszu private equity Silva S.A. i wykorzystaniu aktualnych trendów w budowaniu nowoczesnego e-shopu powstał HEPPIN.COM, który zastąpi dotychczasowe Intymnie.com.
Nowa nazwa i logo to nie tylko sklep, to także osobna marka modowa, która będzie dostępna tylko w tym miejscu. Kolekcje będą ukazywały się systematycznie raz w miesiącu, tak aby klient zawsze odwiedzając stronę miał możliwość przeglądnięcia nowych linii. Nazwa HEPPIN.COM powstała z myślą o wzbudzaniu pozytywnych i miłych skojarzeń. Dźwięczne i przyjemne dla ucha słowo to synonim lekkości, zabawy i beztroski. Podróż przez internetowy sklep ma za zadania stać się równie odprężającą formą spędzania wolnego czasu jak sobotnie spotkanie z przyjaciółkami na zakupach w ulubionych butikach.
Wszelkie podjęte działania rebrandingowe to zmiany, które w każdym aspekcie pozwalają zbliżyć się klientom do marki i produktu, bardziej niż kiedykolwiek było to możliwe. Nowy e-sklep to zmiana sposobu prezentowania asortymentu. Każdy produkt będzie ukazywany w krótkim filmie z przejściem modelki po wybiegu oraz w multimedialnej formie. Dzięki takim zabiegom klient może dokładnie przyjrzeć się wybranej rzeczy, zobaczyć jak układa się na ciele i jakie są proporcje produktu. Jeszcze żaden innym polski e-sklep nie posiada wszystkich tych form prezentacji, dzięki czemu HEPPIN.COM należy do pionierów w tej kwestii.
W ten sposób każda klientka będzie mogła poczuć się jakby była na zakupach w ulubionej galerii handlowej. Problemem nie będzie również stanowić możliwość przymierzenia wybranego stroju, gdyż twórcy HEPPIN.COM zadbali także o taką funkcję w nowym e-sklepie. Ostatnią, istotną zmianą, która wyróżnia nową odsłonę Intymnie.com to zdecydowanie poszerzona oferta produktów. Dział mody dla kobiet będzie rozbudowany o nowe kategorie, takie jak: obuwie, torebki, biżuteria, akcesoria itp.
W HEPPIN.COM pojawią się również marki, których nie można było do tej pory zakupić w Internecie, co zagwarantuje klientkom zróżnicowaną i ciekawą ofertę. Warto nadmienić, iż trzonem całego sklepu będzie jednak marka HEPPIN.COM.
Już wkrótce pierwsza w Polsce wirtualna galeria handlowa. Więcej na www.heppin.com
Źródło: Avando PR