PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plInformacjeIV edycja Konkursu MasterCard „Mistrz Obsługi Klienta” rozstrzygnięta

IV edycja Konkursu MasterCard „Mistrz Obsługi Klienta” rozstrzygnięta

Informacje 28.02.2008 (14:26)

Na drugim miejscu uplasował się zespół Unimor złożony z dwóch doradców finansowych Expander. Na podium stanęli również zawodnicy, których macierzystą firmą jest Bank Handlowy w Warszawie, a nazywali się Dropsy.

Konkurs „Mistrz Obsługi Klienta” jest cyklicznym przedsięwzięciem organizowanym przez Przedstawicielstwo MasterCard Europe w Polsce. Jego głównym celem jest stałe uzupełnianie poziomu wiedzy środowiska bankowego na temat kart i programów płatniczych.

Podczas finałowej gali, zmierzyły się ze sobą zespoły, które łącznie uzyskały najwięcej punktów we wszystkich etapach. Na zwycięzców i finalistów czekały atrakcyjne nagrody m.in. kamery cyfrowe, a przede wszystkim wycieczka do jednej z finansowych stolic Europy. Outsiderzy wybrali Zurych, gdzie udadzą się w pełnym czteroosobowym składzie.

Kolejna już czwarta edycja konkursu „Mistrz Obsługi Klienta” organizowanego przez MasterCard dla przedstawicieli środowiska bankowego, rozpoczęła się 5 listopada 2007 roku. Także i tym razem pracownicy banków, centrów rozliczeniowo – transakcyjnych i firm doradztwa finansowego mogli zmierzyć się z kolegami z branży w walce o tytuł mistrza w zakresie profesjonalnej obsługi klienta oraz wiedzy ogólnoekonomicznej. Konkurs był rozgrywany w 3 etapach.

Pierwszym krokiem w konkursie było zarejestrowanie zespołu na stronie www.bankowiec.pl. Uczestnicy – zespoły składające się z 2 – 4 osób, mogli wziąć udział w konkursie, podając adres e-mail. Tegoroczna edycja miała formę quizu, w którym wyodrębniono 3 etapy, każdy z nich trwał 2 tygodnie. W założonym czasie każdy z uczestników danego zespołu musiał odpowiedzieć na minimum 7 z 30 pytań zamkniętych, a następnie na jedno pytanie otwarte. Pytania dotyczyły nie tylko kart MasterCard, ale także zasad obsługi klienta i kwestii ogólnoekonomicznych.

Idea konkursu zakłada, że wszyscy uczestnicy wygrywają, bo integrują się w zespołach i odświeżają, bądź uzupełniają swoją wiedzę i umiejętności w zakresie profesjonalnej obsługi klienta. Pomaga to bankowcom oraz pracownikom centrów rozliczeniowo-transakcyjnych uzupełniać wiedzę, jak również budować długoterminowe relacje z klientami. Są one niezwykle istotne, zarówno z punktu widzenia osób korzystających z usług finansowych, jak i samych banków, które dzięki temu przez lata obsługują swoich klientów, mimo coraz większej konkurencji wśród instytucji finansowych.

Do konkursu o tytuł Mistrza Obsługi Klienta stanęło ponad 1000 uczestników, reprezentujących 428 drużyn z kilkudziesięciu banków i instytucji finansowych, zarówno z dużych miast, jak i mniejszych oddziałów regionalnych.

Dzięki elektronicznej formule, konkurs dostępny był dla wszystkich chętnych, bez względu na lokalizację. Dzięki temu mogliśmy przekonać się, że profesjonalizm w pracy, a zwłaszcza poziom znajomości procedur sprzedażowych i wiedza z zakresu obsługi klienta, nie zależą od lokalizacji banku. Oznacza to, że równie dobrze można być obsłużonym w bankach wielkich aglomeracji, jak i w oddziałach bankowych w mniejszych miejscowościach, rozsianych po całej Polsce.

Konkurs „Mistrz Obsługi Klienta” ma za zadanie wesprzeć rozwój umiejętności niezbędnych w procesie sprzedaży i standaryzacji obsługi klienta w zakresie kart płatniczych, a jednocześnie, w kolejnych trzech etapach konkursu, weryfikować wiedzę zdobytą przez uczestników.

„Podstawowym założeniem konkursu jest wsparcie naszych partnerów – bankowców w doskonaleniu umiejętności pomagających w codziennej pracy z klientami. Wierzymy, że uczestnictwo w konkursie pozwala im na sprawdzenie oraz na ewentualne poszerzenie dotychczasowej wiedzy z zakresu profesjonalnej obsługi klienta i usług związanych z kartami płatniczymi” – komentuje ideę konkursu Paweł Rychliński, dyrektor generalny Przedstawicielstwa MasterCard Europe w Polsce.

Poprzednie edycje konkursu spotkały się z dużym zainteresowaniem bankowców.

„Z roku na rok odnotowujemy coraz większe zainteresowanie naszym przedsięwzięciem. Wśród uczestników kolejnych edycji pojawiają się zarówno osoby nowe, jak i ludzie przystępujący do konkursu po raz kolejny. Mobilizuje nas to do tego, by za każdym razem proponować uczestnikom nową, atrakcyjną formułę konkursową. Mam nadzieję, że znajdzie ona uznanie w oczach uczestników tegorocznej edycji. Już teraz zapraszam do udziału w konkursie” – zachęca Paweł Rychliński.

Patronat medialny nad konkursem „Mistrz Obsługi Klienta” objęły tygodnik Gazeta Bankowa i vortale bankier.pl wraz z PRNews.pl.

mastercard 2008-02-28
Redakcja PRNews.pl
Tagi: mastercard

Sprawdź także:

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

a 0 ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
05.12.2025 (04:07) – informacja prasowa

ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice

Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …

a 0 Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
05.12.2025 (04:06) – informacja prasowa

Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo

Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …

a 0 ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
05.12.2025 (04:02) – informacja prasowa

ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata

Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …

PRNews.pl

Zobacz również

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Liczba klientów „mobile only”, czyli osób, które…

Raporty PRNews.pl

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Większość banków może się pochwalić wzrostem poziomu…

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

W pierwszym kwartale 2022 r. liczba obsługiwanych…

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Pierwszy kwartał 2022 r. przyniósł spadek sprzedaży…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców