PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plInformacjeIV edycja Konkursu MasterCard „Mistrz Obsługi Klienta” rozstrzygnięta

IV edycja Konkursu MasterCard „Mistrz Obsługi Klienta” rozstrzygnięta

Informacje 28.02.2008 (14:26)

Na drugim miejscu uplasował się zespół Unimor złożony z dwóch doradców finansowych Expander. Na podium stanęli również zawodnicy, których macierzystą firmą jest Bank Handlowy w Warszawie, a nazywali się Dropsy.

Konkurs „Mistrz Obsługi Klienta” jest cyklicznym przedsięwzięciem organizowanym przez Przedstawicielstwo MasterCard Europe w Polsce. Jego głównym celem jest stałe uzupełnianie poziomu wiedzy środowiska bankowego na temat kart i programów płatniczych.

Podczas finałowej gali, zmierzyły się ze sobą zespoły, które łącznie uzyskały najwięcej punktów we wszystkich etapach. Na zwycięzców i finalistów czekały atrakcyjne nagrody m.in. kamery cyfrowe, a przede wszystkim wycieczka do jednej z finansowych stolic Europy. Outsiderzy wybrali Zurych, gdzie udadzą się w pełnym czteroosobowym składzie.

Kolejna już czwarta edycja konkursu „Mistrz Obsługi Klienta” organizowanego przez MasterCard dla przedstawicieli środowiska bankowego, rozpoczęła się 5 listopada 2007 roku. Także i tym razem pracownicy banków, centrów rozliczeniowo – transakcyjnych i firm doradztwa finansowego mogli zmierzyć się z kolegami z branży w walce o tytuł mistrza w zakresie profesjonalnej obsługi klienta oraz wiedzy ogólnoekonomicznej. Konkurs był rozgrywany w 3 etapach.

Pierwszym krokiem w konkursie było zarejestrowanie zespołu na stronie www.bankowiec.pl. Uczestnicy – zespoły składające się z 2 – 4 osób, mogli wziąć udział w konkursie, podając adres e-mail. Tegoroczna edycja miała formę quizu, w którym wyodrębniono 3 etapy, każdy z nich trwał 2 tygodnie. W założonym czasie każdy z uczestników danego zespołu musiał odpowiedzieć na minimum 7 z 30 pytań zamkniętych, a następnie na jedno pytanie otwarte. Pytania dotyczyły nie tylko kart MasterCard, ale także zasad obsługi klienta i kwestii ogólnoekonomicznych.

Idea konkursu zakłada, że wszyscy uczestnicy wygrywają, bo integrują się w zespołach i odświeżają, bądź uzupełniają swoją wiedzę i umiejętności w zakresie profesjonalnej obsługi klienta. Pomaga to bankowcom oraz pracownikom centrów rozliczeniowo-transakcyjnych uzupełniać wiedzę, jak również budować długoterminowe relacje z klientami. Są one niezwykle istotne, zarówno z punktu widzenia osób korzystających z usług finansowych, jak i samych banków, które dzięki temu przez lata obsługują swoich klientów, mimo coraz większej konkurencji wśród instytucji finansowych.

Do konkursu o tytuł Mistrza Obsługi Klienta stanęło ponad 1000 uczestników, reprezentujących 428 drużyn z kilkudziesięciu banków i instytucji finansowych, zarówno z dużych miast, jak i mniejszych oddziałów regionalnych.

Dzięki elektronicznej formule, konkurs dostępny był dla wszystkich chętnych, bez względu na lokalizację. Dzięki temu mogliśmy przekonać się, że profesjonalizm w pracy, a zwłaszcza poziom znajomości procedur sprzedażowych i wiedza z zakresu obsługi klienta, nie zależą od lokalizacji banku. Oznacza to, że równie dobrze można być obsłużonym w bankach wielkich aglomeracji, jak i w oddziałach bankowych w mniejszych miejscowościach, rozsianych po całej Polsce.

Konkurs „Mistrz Obsługi Klienta” ma za zadanie wesprzeć rozwój umiejętności niezbędnych w procesie sprzedaży i standaryzacji obsługi klienta w zakresie kart płatniczych, a jednocześnie, w kolejnych trzech etapach konkursu, weryfikować wiedzę zdobytą przez uczestników.

„Podstawowym założeniem konkursu jest wsparcie naszych partnerów – bankowców w doskonaleniu umiejętności pomagających w codziennej pracy z klientami. Wierzymy, że uczestnictwo w konkursie pozwala im na sprawdzenie oraz na ewentualne poszerzenie dotychczasowej wiedzy z zakresu profesjonalnej obsługi klienta i usług związanych z kartami płatniczymi” – komentuje ideę konkursu Paweł Rychliński, dyrektor generalny Przedstawicielstwa MasterCard Europe w Polsce.

Poprzednie edycje konkursu spotkały się z dużym zainteresowaniem bankowców.

„Z roku na rok odnotowujemy coraz większe zainteresowanie naszym przedsięwzięciem. Wśród uczestników kolejnych edycji pojawiają się zarówno osoby nowe, jak i ludzie przystępujący do konkursu po raz kolejny. Mobilizuje nas to do tego, by za każdym razem proponować uczestnikom nową, atrakcyjną formułę konkursową. Mam nadzieję, że znajdzie ona uznanie w oczach uczestników tegorocznej edycji. Już teraz zapraszam do udziału w konkursie” – zachęca Paweł Rychliński.

Patronat medialny nad konkursem „Mistrz Obsługi Klienta” objęły tygodnik Gazeta Bankowa i vortale bankier.pl wraz z PRNews.pl.

mastercard 2008-02-28
Redakcja PRNews.pl
Tagi: mastercard

Sprawdź także:

a 0 Santander Bank Polska planuje zmianę nazwy na Erste Bank Polska
23.12.2025 (18:00) – informacja prasowa

Santander Bank Polska planuje zmianę nazwy na Erste Bank Polska

Santander Bank Polska planuje zmienić nazwę na Erste Bank Polska oraz wprowadzić globalne logo Erste Group. Bank …

a 0 ING z nową kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z
23.12.2025 (06:53) – informacja prasowa

ING z nową kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z

ING Bank Śląski ruszył z kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z, w której pokazuje jak ważne jest …

a 0 Podczas wyjazdów na święta wezwań z assistance jest o 30% więcej.
23.12.2025 (06:49) – informacja prasowa

Podczas wyjazdów na święta wezwań z assistance jest o 30% więcej.

Pierwsze opady śniegu co roku powodują ogromne utrudnienia dla kierowców. Opony niezmienione na zimowe w połączeniu …

a 0 Pekao finansuje kolejny projekt w elektroenergetyce, kredytuje Grupę ZE PAK
23.12.2025 (06:48) – informacja prasowa

Pekao finansuje kolejny projekt w elektroenergetyce, kredytuje Grupę ZE PAK

Bank Pekao S.A. uczestniczy w finansowaniu konsorcjalnym, w formule project finance, budowy bloku gazowo-parowego …

a 0 Rynek pożyczkowy w Polsce - listopad 2025. Dane potwierdzają rygorystyczną politykę zarządzania ryzykiem
23.12.2025 (06:47) – informacja prasowa

Rynek pożyczkowy w Polsce - listopad 2025. Dane potwierdzają rygorystyczną politykę zarządzania ryzykiem

Liczba udzielonych pożyczek w listopadzie wyniosła 0,41 mln szt., a ich średnia wartość to 4,460 zł – wynika z …

a 0 BOŚ w ramach konsorcjum udzielił kredytu dla zakładów PESA z Bydgoszczy
23.12.2025 (06:41) – informacja prasowa

BOŚ w ramach konsorcjum udzielił kredytu dla zakładów PESA z Bydgoszczy

Bank Ochrony Środowiska aktywnie włącza się w rozwój produkcji najnowszej generacji środków transportu publicznego …

PRNews.pl

Zobacz również

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czytelnik zwrócił uwagę redakcji na problem, który…

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

Who is who

Arkadiusz R. Cempura

Arkadiusz R. Cempura

Arkadiusz R. Cempura, Dyrektor Bankowości Codziennej, Euro…

Bartosz Trzciński

Bartosz Trzciński

Bartosz Trzciński Rzecznik prasowy, Bank Pocztowy S.A.…

Anna Polak

Anna Polak

Z branżą leasingową Anna Polak jest związana…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców