Do obowiązków Dyrektora Generalnego Germanos Polska należy nadzór nad działalnością operacyjną firmy w Polsce, stworzenie oraz wdrożenie strategii marketingowej i strategii sprzedaży, jak również zapewnienie Grupie Germanos pozycji niekwestionowanego lidera wśród dystrybutorów usług telefonii komórkowej w Polsce. Jacek Kuźnieców jest również odpowiedzialny za stworzenie i realizację strategii długoterminowego rozwoju firmy na rynku polskim.
Jacek Kuźnieców jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Po ukończeniu studiów na SGH kontynuował naukę w renomowanych uczelniach we Francji i Belgii: w Wyższej Szkole Handlowej ESCP w Paryżu i Ecole de Commerce Solvay w Brukseli, gdzie specjalizował się w dziedzinie Marketing Management.
W swojej karierze zdobył doświadczenie na rynku FMCG pracując w takich firmach jak L`Oreal (6 lat), Danone Biscuits (3 lata), gdzie zajmował kierownicze stanowiska w sprzedaży (Szef Ekipy Handlowej, Dyrektor ds. Rozwoju Rynku, Dyrektor Handlowy). Ostatnie 5 lat Jacek Kuźnieców spędził w PTK Centertel, Operatorze sieci Idea/Orange. W PTK Centertel Jacek Kuźnieców zajmował odpowiednio stanowiska: Dyrektora Biura Sprzedaży Pośredniej (odpowiadając za największy kanał sprzedaży Operatora i to zarówno na rynku indywidualnym jak i biznesowym, łącznie ze stworzeniem od podstaw nowej koncepcji sprzedaży za pośrednictwem partnerów handlowych na rynku B2B) oraz ostatnio, Z-cy Dyrektora Pionu Sprzedaży – Operacyjnego Dyrektora Sprzedaży, odpowiadając za całość sprzedaży Operatora na rynku indywidualnym oraz za ponad połowę sprzedaży na rynku biznesowym.
Jacek Kuźnieców jest w Germanos Polska następcą Prodromosa Alexiadisa, który otrzymał w Grecji stanowisko International Retail Network Development Manager, gdzie w swojej działalności będzie miał kontakt ze wszystkimi firmami Grupy Germanos, w tym również z Germanos Polska.