Gothaer Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. zostało wyróżnione tytułem „Gwiazda Jakości Obsługi 2015” i tym samym znalazło się w gronie najprzyjaźniejszych firm w Polsce. Nagroda jest przyznawana przez konsumentów w uznaniu zanajwyższe standardy obsługi.
W VIII edycji Polskiego Programu Jakość Obsługi prestiżowym tytułem zostało uhonorowanych 100 firm z różnych branż. Wyróżnienie otrzymują instytucje, które w opinii polskich konsumentów wykazują najwyższą dbałość o obsługę klienta oraz zyskały ich pozytywną rekomendację na 2015 rok. Nagroda przyznawana jest na podstawie głosów konsumentów oddających głosy na multiplatformie www.jakoscobslugi.pl oraz za pomocą aplikacji mobilnej Premie 360.
Nagrody przyznawane bezpośrednio przez Klientów, takie właśnie jak Gwiazda Jakości Obsługi, są dla nas najcenniejsze, bo potwierdzają, że obraliśmy właściwy kierunek. Jest to dowód na to, że konsekwentne dążenie przez Gothaer do oferowania najwyższej jakości obsługi przynosi założone efekty. W 2015 roku będziemy wdrażać kolejne rozwiązania, dzięki którym zawarcie i obsługa ubezpieczenia będzie wiązać się z jeszcze mniejszą liczbą formalności i krótszym czasem obsługi – mówi Anna Włodarczyk-Moczkowska, prezes zarządu Gothaer TU S.A.
Gwiazda Jakość Obsługi to kolejne wyróżnienie przyznane Gothaer TU S.A. W 2013 r firma otrzymała wyróżnienie Debiut Roku w ramach plebiscytu Konsumencki Lider Jakości, oferta ubezpieczeń komunikacyjnych została wyróżniona Laurem Konsumenta, a ubezpieczenie Truck Assistance Orderem Finansowym.
Uroczysta gala wręczenia statuetek i certyfikatów Gwiazdy Jakości Obsługi 2015 odbędzie się 13 marca 2015 r. w siedzibie Bussines Centre Club w Warszawie i będzie połączona z obchodami Światowego Dnia Konsumenta.