Ubiegłoroczna kampania reklamowa mBanku została po raz kolejny doceniona. I to podwójnie. W ramach konkursu Media Trendy 2010 nagrodzone zostały aż dwie z mBankowych odsłon reklamowych, zaś jury Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2010 przyznało miejsce na podium jesiennej kampanii outdoorowej.
Najwyższe uznanie jury tegorocznej edycji konkursu Media Trendy w kategorii „Innowacja w planowaniu mediów” uzyskały:
- Interaktywna wersja spotu „Strzykanie” – nagroda główna w kategorii Innowacyjne wykorzystanie kina (on-screen i off-screen)
- „Rąbanie ubezpieczonych” w kampanii outdoor/ambient ubezpieczeń samochodowych w kategorii Przełamanie schematów komunikacyjnych w kategorii produktowej
Kolejnym ważnym wyróżnieniem dla kreacji reklamowej mBanku jest nagroda w Polskim Konkursie Reklamy KTR 2010. Współtwórca jesiennej kampanii reklamowej – agencja Ambasada Brand Communication – zdobyła brąz w kategorii Active Advertising za słynne już siekiery na taksówkach oraz billboardach reklamujące ofertę Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych w mBanku.
Ilość nagród, jaką do tej pory zdobyła nasza ubiegłoroczna kampania, potwierdza, że niestandardowa i odważna komunikacja, z jakiej od lat słynie mBank podoba się nie tylko naszym klientom, ale również autorytetom branży reklamowej i co ważne, skutecznie wyróżnia naszą markę na tle dość konserwatywnej i zachowawczej komunikacji innych banków – mówi Piotr Jakubowski, szef Wydziału Reklamy i Zarządzania Marką w mBanku.
Głównym założeniem konkursu Media Trendy jest wyróżnienie najciekawszych projektów marketingowych, w kreatywny i nowatorski sposób wykorzystujących media w kampaniach reklamowych.
Z kolei Konkurs Reklamy KTR jest najbardziej prestiżowym polskim konkursem reklamowym, któremu przyświeca idea podniesienia standardów w branży, nagrodzenia najbardziej niestandardowych kreacji reklamowych i wspierania młodych twórców komercyjnych przedsięwzięć o charakterze artystycznym.
Oba konkursy są organizowane przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, którego celem jest nagradzanie niestandardowych pomysłów i idei zmieniających polski rynek reklamowy.
Źródło: mBank