„Celem kampanii Dominanty Forte jest zachęcenie Polaków do oszczędzania. Dlatego też symbolem, który wykorzystujemy w niej jest świnka skarbonka, która pojawia się na ulotkach reklamowych, a także jest dostępna w formie naklejek czy skarbonek dla dzieci. Lokata terminowa Dominanta Forte dostępna jest już od tysiąca złotych i skierowana jest do osób, które z jednej strony chciałyby pomnażać swoje oszczędności, z drugiej zaś obawiają się ryzyka związanego z wahaniami kursów akcji, jakie często towarzyszy inwestowaniu w fundusze” – mówi Tomasz Wójkowski, Dyrektor Departamentu Marketingu Dominet Banku.
W ramach działań ATL zaplanowane zostały ogłoszenia reklamowe w mediach regionalnych, m.in. w Dzienniku Bałtyckim, Dzienniku Zachodnim, Słowie Polskim Gazecie Wrocławskiej, Głosie Dzienniku Pomorza, Dzienniku Wschodnim, Dzienniku Łódzkim, Kurierze Porannym czy w Metrze. Przygotowana została również kampania reklamowa w Internecie. Ponadto, w placówkach banku dostępne są promocyjne ulotki reklamowe z symbolem świnki oraz naklejki.
Dzieci, które odwiedzą razem z rodzicami placówkę Dominet Banku mogą wziąć udział w zabawie rysunkowej i otrzymać upominek. Każda osoba, która w okresie promocji założy lokatę otrzyma świnkę skarbonkę.
Dominanta Forte jest dostępna w wersji 1-, 3-, 6- i 12-miesięcznej. Wysokość oprocentowania jest uzależniona od długości lokaty i wysokości wkładu. W przypadku lokaty powyżej 10 tysięcy złotych na okres 12 miesięcy oprocentowanie stałe sięga 4,5%. Lokatę można założyć w jednej z ponad 160 placówek banku lub przez internet – składając wniosek i dokonując przelewu na konto lokacyjne wskazane w umowie lokaty. Lokata dostępna jest w oprocentowaniu stałym i zmiennym. W tegorocznym raporcie Gazety Prawnej opublikowanym 23 stycznia 2007 roku Dominanta Forte została uznana za najlepszą lokatę oferowaną na polskim rynku.