Wiodącym medium kampanii jest telewizja. Spot pt. „Zapobiegliwi” przygotowano w 30 i 15-sekundowych wersjach, które będą emitowane we wszystkich stacjach ogólnopolskich (TVP1, TVP2, TVP3, Polsat, TVN, TV4, TVN7, Puls) i wybranych stacjach tematycznych (m.in.: TVN24, Discovery, Animal Planet, National Geographic, Polsat Sport, Zone Europa, Ale Kino, Hallmark, Kino Polska).
Równolegle z kampanią telewizyjną zaplanowana została silna kampania internetowa, która obejmie swoim zasięgiem prawie wszystkich polskich internautów. Reklamy emitowane będą w największych polskich portalach o tematyce ogólnej i mieszkaniowej oraz w komunikatorach i wyszukiwarkach. Na czas kampanii uruchomiona została specjalna strona promocyjna (microsite) opisująca zalety kredytów mieszkaniowych Banku BPH (www.bph.pl/dom).
Jako wsparcie dla kampanii telewizyjnej wykorzystane zostaną reklamy prasowe (prasa ogólnopolska, dodatki dot. nieruchomości i magazyny wnętrzarskie), naklejki na witrynach Oddziałów, mailingi bezadresowe i adresowe oraz materiały POS.
Media do kampanii zaplanował i zakupił Mediacom Warszawa. Just pracuje dla Banku BPH od 2003 roku. Ponadto obsługuje takie marki jak Ponadto Just pracuje dla takich marek jak PZU, PZU Życie, VW, Żywiec, Warka, Chrunchips, Kolastyna, Amica, Mola, Nobiles, Lioton 1000, Komfort, Media Biznes, Lisner, Tubądzin, Jezierski, Pedros, Polopiryna, Zozole, MK Cafe, oraz Wienerberger.