Intensywna kampania reklamowa „Rosnę w siłę” ruszy 15 kwietnia i ma na celu wspomaganie działań sprzedażowych prowadzonych pod hasłem „Zabawa na medal”, przede wszystkim poprzez podniesienie poziomu oraz utrwalenie świadomości marki po jej repozycjonowaniu. W animowanym spocie pojawia się po raz pierwszy postać Maksa Morlinka, który od tej pory symbolizować będzie najważniejsze cechy marki, czyli siłę do zabawy i nauki oraz siłę fizyczną. Emisja spotów przygotowywanych przez agencję Just obejmie stacje: TVP, Polsat, TVN oraz kanały TV dziecięcej: Cartoon Network, Jetix, Mini Mini. Kampania potrwa do końca maja.
Sprawdź także:
20.11.2024 (11:41)
– informacja prasowa
Bank Pekao promuje Kartę Kredytową z Żubrem
Bank Pekao wystartował z nową promocją Karty Kredytowej z Żubrem „300 zł wraca do Ciebie”. To kolejna akcja, w …
20.11.2024 (11:29)
– informacja prasowa
Bank Pekao S.A. udostępnia kalkulator śladu węglowego
Bank Pekao S.A. rozpoczyna współpracę z Plan Be Eco Sp. z o.o., oferując klientom firmowym banku preferencyjne …
19.11.2024 (18:57)
– informacja prasowa
Revolut przekracza próg 50 milionów klientów na świecie
Revolut, globalna firma technologiczno-finansowa i europejski bank, gdzie konto ma ponad 4 miliony polskich …
19.11.2024 (18:45)
– informacja prasowa
Ponad 625 mln transakcji BLIKIEM w trzecim kwartale 2024 r.
Od lipca do września 2024 r. użytkownicy BLIKA zrealizowali 625,5 mln transakcji o wartości 89,4 mld zł. Na koniec …
19.11.2024 (18:41)
– informacja prasowa
Bank Millennium w rankingu Liderów Różnorodności Financial Times
Bank Millennium po raz czwarty z rzędu znalazł się w Rankingu Europejskich Liderów Różnorodności Financial Times, …
19.11.2024 (18:39)
– informacja prasowa
Zdalne wnioskowanie o kredyt hipoteczny w Credit Agricole
Klienci Credit Agricole mogą już w pełni korzystać z wyjątkowego rozwiązania. Poprzez specjalny panel, bez …