Kampania jest odzwierciedleniem budowanego konsekwentnie od 2003 roku wizerunku Tubądzina jako Stylisty Twojego wnętrza. Do tej pory jednak działania reklamowe obejmowały prasę wnętrzarską i kobiecą, szeroko rozumiany outdoor oraz działania BTL.
Tym razem medium wiodącym jest telewizja (TVP, POLSAT, TV4, TVN, TVN7, TVN Style, AXN i Hallmark). Motywem przewodnim spotu jest katalog najpiękniejszych aranżacji. Przewrócenie kartki w katalogu to przejście do różnorodnych, utrzymanych w odrębnych stylach i tętniących życiem wnętrz łazienkowych, wykonanych z materiałów produkowanych przez Tubądzin – ściennych i podłogowych płytek ceramicznych oraz dekoracji.
Kampania rozpoczęła się równolegle w telewizji, prasie, Internecie. Nowe katalogi Ceramiki Tubądzin można zamawiać przez Infolinię lub nową stronę www.
Media do kampanii zaplanował dom mediowy Media Concept. Strategię i stronę kreacyjną kampanii przygotowal Just, który pracuje dla Tubądzina od 2003 roku. Just pracuje ponadto dla takich marek jak Bank BPH, PZU, PZU Życie, Żywiec, Warka, VW, Lioton 1000, Amica, Mola, Nobiles, Imperial Tobacco Polska, Komfort, Allegro, PKP InterCity, Crunchips, Wienerberger oraz TVN Turbo i TVN Style.