Od marca każdy klient, który decyduje się kupić polisę komunikacyjną, mieszkaniową lub turystyczną w LINK4 może otrzymać punkty Payback. Niezależnie, czy kupuje przez telefon, Internet, czy u agenta. W ciągu siedmiu miesięcy LINK4 sprzedał 50 tysięcy polis z punktami Payback.
LINK4 jako pierwsze oraz jedyne towarzystwo ubezpieczeniowe w Polsce zostało partnerem programu PAYBACK – największego programu bonusowego w naszym kraju, w którym punkty zbiera 11 mln aktywnych użytkowników.
Główną zaletą programu PAYBACK jest możliwość zbierania punktów u wielu partnerów za pomocą jednej karty, a następnie wymiana tych punktów na atrakcyjne nagrody. Dodatkową zaletą jest możliwość kupowania produktów i usług za pomocą punktów. W ten sposób można kupić benzynę na stacjach BP, czy książki i płyty w EMPIKU. Od października tego roku będzie można także kupować polisy LINK4 za punkty Payback.
„Udział w programie PAYBACK to kolejne innowacyjne i atrakcyjne rozwiązanie dla naszych aktualnych klientów oraz możliwość zainteresowania ubezpieczeniami LINK4 wielu nowych. Cieszymy się, że jako jedyna firma ubezpieczeniowa w Polsce możemy zaoferować klientom wartość dodaną przy zakupie polis w postaci punktów PAYBACK”. – powiedział Marcin Niewiadomski, członek zarządu LINK4 odpowiedzialny za ubezpieczenia dla klientów indywidualnych.
W programie PAYBACK jest blisko 11 milionów aktywnych kart. Co trzecie gospodarstwo domowe w Polsce posiada kartę PAYBACK. Uczestnicy programu zebrali dotychczas 33 miliardy punktów o wartości 330 milionów złotych. 40% klientów wykorzystało kartę PAYBACK do zakupu produktów lub usług przynajmniej trzech partnerów. Średnio ta karta jest wykorzystywana 4 razy w miesiącu. Klienci zamienili punkty o wartości 180 milionów złotych na 3,5 miliona nagród.
W programie PAYBACK są m.in. takie firmy, jak: Empik, BP, Hyundai, Allegro, Orange, Multikino, Orbis, LOT, SMYK, Bank Zachodni WBK.
Link4 TU S.A.
