Od wprowadzenia do oferty 1 kwietnia, do końca czerwca klienci Banku Pekao SA założyli już ponad 100 000 nowych Eurokont. To oznacza, że każdego dnia w placówkach Banku Pekao nowe konta otwierało około 1100 klientów. Nowe rachunki, bardziej osobiste i bardziej oszczędne, cieszą się stale rosnącym zainteresowaniem klientów.
Liczba nowych Eurokont rośnie z dwóch powodów. Stali klienci zamieniają swoje dotychczasowe konta na te z nowej linii, ale przede wszystkim coraz więcej nowych klientów otwiera swój pierwszy rachunek w Pekao SA. Liczba klientów przekonanych do nowych Eurokont rośnie przy tym z miesiąca na miesiąc – w kwietniu było to ponad 22 tys. klientów, natomiast w czerwcu już ponad 43 tys.
Nowa oferta Eurokont dała klientom możliwość jeszcze lepszego dopasowania rachunku do indywidualnych potrzeb. Teraz każdy klient może otworzyć rachunek, który całkowicie spełnia jego oczekiwania. Bardzo dużą popularnością cieszą się najbardziej rozbudowane konta: Aktywne, Aktywne Plus, Premium. Ponad 30% ze wszystkich założonych Eurokont pochodzi z tej właśnie grupy. Klienci doceniają zestaw produktów i usług dostępnych w tych pakietach, np. możliwość otwarcia rachunku oszczędnościowego Dobry Zysk, czy korzystania z bezpłatnych zleceń stałych. Niesłabnącym zainteresowaniem, szczególnie podczas wakacji, cieszy się również Eurokonto Walutowe. Dołączana do niego karta debetowa rozliczana w Euro i USD, pozwala płacić zagranicą bez sprawdzania kursów walutowych i martwienia się o spready walutowe.
„Nowa rodzina Eurokont miała być w swoich założeniach bardziej osobista i bardziej przyjazna dla klienta. Cieszymy się, że klienci to zauważyli i interesują się nową ofertą rachunków, ponad 100 000 sprzedanych kont w trzy miesiące jest tego najlepszym przykładem” mówi Dorota Żak, Dyrektor Biura Rachunków Bieżących w Banku Pekao SA.
Nowe Eurokonta to przede wszystkim większy wybór rachunków i oszczędność dla klientów, dzięki niższej opłacie za prowadzenie konta. Klienci mogą wybierać od darmowego Eurokonta Net z bezpłatnymi przelewami przez Internet, poprzez Eurokonto Optymalne dla osób dokonujących większość transakcji w oddziałach, aż po Eurokonta Aktywne Plus i Premium Plus z całą paletą bezpłatnych dodatkowych produktów, takich jak np. Eurokonto Walutowe. Dodatkowym argumentem dla klientów jest redukcja do minimum wymaganych formalności za sprawą zintegrowanej umowy, obejmującą prowadzenie bankowości elektronicznej Pekao24 oraz wydanie karty debetowej – wszystko za jednym podpisem. Dodatkowo większość Eurokont jest rozszerzona o bezpłatny i bardzo szeroki zakres Ubezpieczeń Assistance, zapewniający na przykład naprawę sprzętu RTV/AGD, holowanie samochodu czy ubezpieczenie za granicą.
Źródło: Bank Pekao SA