Bank wprowadził nową aplikację Santander mobile z odmienionym designem i zaawansowanymi możliwościami personalizacji na początku września. Obecnie korzysta z niej już prawie 2,3 mln klientów indywidualnych i firmowych.
Santander Bank Polska stale podąża w kierunku cyfryzacji, dostarczając klientom nowe rozwiązania, które pomagają w codziennym bankowaniu. Nowy wygląd, przydatne funkcje i jeszcze lepsza personalizacja w Santander mobile pozwalają wygodnie i szybko korzystać z bankowości mobilnej.
Stara wersja aplikacji będzie aktywna do 2 października br. Od tego dnia klienci nie będą mogli w niej wykonać już żadnych transakcji, a jedynie przejść na nową wersję.
Ciekawe funkcje aplikacji Santander mobile:
- Personalizacja umożliwia dostosowanie wyglądu pulpitu do swoich potrzeb, użytkownik sam wybiera powitanie, język, zdjęcie, tapetę i skróty.
- Tryb dyskretny pozwala na ograniczenie widoczności danych dot. naszych finansów na przykład w miejscach publicznych.
- Dzięki możliwości odkrycia numeru karty oraz kodu CVV2/CVC2 użytkownicy mogą korzystać z płatności internetowych bez fizycznej karty plastikowej i wykonywać szybsze przelewy dzięki opcji ulubionych odbiorców.
- Dla klientów prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą dostępna jest opcja płatności BLIKiem.
- Klienci mogą zapoznać się z szacunkowym śladem węglowym na podstawie kategorii wydatków. Funkcje szacowania śladu węglowego można wyłączyć w aplikacji. W ramach tej funkcji klienci będą mogli korzystać z porad, jak zmieniać codzienne nawyki na bardziej ekologiczne.
Źródło: Santander Bank Polska