Agencja K2 kończy prace nad zleconym przez centralę URSA projektem przygotowania ponad 20 serwisów korporacyjnych dla oddziałów koncernu w Polsce i w innych krajach europejskich. Wykorzystanie w tym projekcie systemu RedDot CMS pozwala na przygotowanie wszystkich witryn w ciągu kilku miesięcy oraz zapewnia dalszy ich rozwój w sposób maksymalnie efektywny z punktu widzenia kosztów, czasu oraz organizacji prac.
Serwis www.ursa.pl to jedna z najbardziej funkcjonalnych witryn internetowych w branży budowlanej. Do unikalnych narzędzi zastosowanych na nowej stronie korporacyjnej, można zaliczyć m.in.: możliwość przeprowadzenia konsultacji oraz wyceny kompleksowych projektów izolacyjnych przez ekspertów URSA, dostęp do instruktażowych filmów video, interaktywne prezentacje montażu oraz zastosowań materiałów izolacyjnych URSA, a także pobieranie gotowych rysunków produktów do programów AutoCAD i ArchiCAD.
W listopadzie b.r., K2 stworzyła dla firmy Coca-Cola serwis „Poczuj Magię Świąt”. Witryna spełnia funkcję rozrywkową, jednocześnie wprowadzając Internautę w atmosferę nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia. Głównym elementem tego, opartego całkowicie na technologii flash, serwisu są gry interaktywne, w których zdobyte punkty można wymienić na dzwonki i tapety do telefonu komórkowego. Internauci mogą również wysłać e-kartki świąteczne, uczestniczyć w dowcipnych konkursach, a także dowiedzieć się, na jaki prezent świąteczny czekają najbliżsi. „Poczuj Magię Świąt” zawiera również wszystkie informacje dotyczące obecnej kampanii promocyjnej Coca-Cola, związanej z postaciami Elfików – pomocników Świętego Mikołaja.
Równolegle z projektami dla Coca-Cola oraz URSA, K2 wykonała serwis WWW marki Dar Natury. Serwis funkcjonujący pod adresem www.darnatury.pl, koncentruje się na wspieraniu sprzedaży wody Dar Natury. Oprócz prezentacji oferty handlowej, zawiera on aplikacje do zamawiania produktu on-line, kalkulatory służące obliczaniu zapotrzebowania na produkt oraz interaktywny formularz kontaktowy. Nowa witryna Dar Natury ma również na celu skuteczniejsze niż dotychczas komunikowanie wizerunku marki. Serwis wykonany został na bazie systemu RedDot CMS w ciągu zaledwie kilkunastu dni i jest pierwszym etapem szerszej współpracy między firmami.