Po Rosji, Ukrainie i Rumunii, gdzie Kamis posiada spółki zależne, to kolejny rynek zagraniczny, na którym będą obecne produkty Kamis zarządzane przez lokalną spółkę. Na rynek Czech i Słowacji Kamis-Przypraw S.A. przygotował ofertę przypraw i musztard i w segmencie Premium pod marką Kamis oraz zamierza wprowadzić markę ekonomiczną. Kamis również przygotował program działań w sektorze B2B i Horeca.
Na nowe rynki trafią produkty wytwarzane w podwarszawskiej fabryce spółki.
W Polsce Kamis-Przyprawy S.A. posiada 47,5 proc. udziałów w rynku przypraw tradycyjnych (wartościowo, marki Kamis i Galeo), oraz 29 proc. w rynku musztard wartościowo (marka Kamis), (źródło: MEMRB, listopad/grudzień 2005r). Od 1998 roku Kamis obsługuje rynki Ukrainy, Rumunii i Rosji, gdzie posiada pozycję lidera w kategoriach przyprawy, musztardy i zarządza markami Kamis, Galeo, Perfecta.