mBank rozpoczyna kampanię reklamową promującą polisy komunikacyjne. W najnowszym spocie telewizyjnym widzowie ponownie zobaczą bohaterów, obalających w imieniu banku finansowe mity.
Druga odsłona jesiennej kampanii reklamowej mBanku dotyczy ubezpieczeń komunikacyjnych oferowanych za pośrednictwem Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych. Tematem przewodnim najnowszego spotu jest promocja, która wystartowała z początkiem miesiąca i jako pierwsza w kraju stanowi połączenie produktu ubezpieczeniowego z bankowym.
– Dzięki promocji „moneyback” każdy, kto do końca roku zakupi polisę OC/AC w Supermarkecie Ubezpieczeń Samochodowych i za zakupy na stacjach benzynowych będzie płacić kartą debetową lub kredytową mBanku, może liczyć na zwrot 5 proc. wartości każdej transakcji przez 12 kolejnych miesięcy – mówi Beata Piotrowska, dyrektor ds. ubezpieczeń direct w BRE Ubezpieczenia.
– Zintensyfikowanie działań promujących ubezpieczenia komunikacyjne nie jest przypadkowe i wiąże się z sezonowością na rynku polis, które najczęściej są kupowane właśnie w trzech ostatnich miesiącach roku – tłumaczy Piotr Puchalski, ekspert ds. ubezpieczeń w mBanku. Średnio ostatni kwartał roku jest lepszy od pozostałych o 30 proc., dlatego przygotowaliśmy propozycję dla klientów, którzy w tym okresie potrzebują najlepszej oferty ubezpieczeniowej – dodaje Puchalski.
Bohaterowie występujący w drugim tej jesieni spocie reklamowym mBanku nadal sprawdzają oferty instytucji finansowych, obalając przy tym finansowe mity. Tym razem biorą pod lupę oferty ubezpieczeń OC/AC i wskazują, że dzięki polisie kupionej w mBanku kierowca może taniej tankować dzięki zwrotowi 5 proc. wartości każdej transakcji na stacji paliw, dokonanej kartą mBanku.
Kampania promująca polisy komunikacyjne oferowane przez mBank wystartowała najpierw w internecie, gdzie pojawiły się bannery w serwisach motoryzacyjnych i informacyjnych, np. na stronach otoMoto.pl, TVN24.pl, WP.pl, Onet.pl i o2.pl. Kreacje reklamowe widoczne też są na wybranych stacjach benzynowych sieci Shell, Statoil oraz Orlen. Z kolei nowy spot reklamowy będzie można zobaczyć w głównych oraz tematycznych stacjach telewizyjnych, m.in. TVP, TVN, Polsat, AXN i Discovery Channel. Działania prowadzone będą w listopadzie i grudniu.
Cały czas trwa również dobrze znana klientom promocja „Gwarancja Najniższej Ceny na OC i AC”, w ramach której mBank gwarantuje najniższą cenę polisy. Jeśli klient znajdzie tańszą ofertę o takich samych parametrach, może liczyć na zwrot różnicy w cenie. Również ta promocja obowiązuje do końca roku.
Kampania reklamowa została przygotowana we współpracy z agencją Ambasada Brand Communication, spot wyreżyserował Michał Sabliński, a wyprodukowała firma Papaya Films. Media w kampanii zakupił dom mediowy MPG.
Uruchomiony w 2000 roku mBank jest dziś największym bankiem wirtualnym oraz trzecim największym bankiem detalicznym w Polsce, obsługującym 2,7 mln Klientów. Od lat marka mBanku pozostaje synonimem bankowości elektronicznej. W niezależnych badaniach i plebiscytach mBank regularnie zdobywa tytuł banku najchętniej polecanego przez Klientów w Polsce (m.in. Audyt Bankowości Detalicznej TNS Pentor za I kwartał 2011 r.). W roku 2011 mBank został także ogłoszony najbardziej przyjaznym bankiem internetowym w prestiżowym plebiscycie „Przyjazny Bank Newsweeka”.
Źródło: mBank