Nowa kampania reklamowa wpisuje się w dotychczasowe działania reklamowe banku. Podobnie jak w poprzednich kampaniach bohaterem obecnej kampanii jest ambasador marki Nordea, Toni Hyyryläinen. Prosty przekaz reklamowy koncentruje się na wysokim oprocentowaniu polisy Nordea Profit Plus – produktu oszczędnościowego, który łączy zalety lokaty oraz ubezpieczenia na życie i dożycie. Komunikaty przygotowano w ten sposób, aby budowały wizerunek banku obecny w poprzednich kreacjach.
Kampania prowadzona jest w telewizji, prasie i Internecie. Działania promujące rozpoczęły się 29 lutego i podzielone zostały na dwie odsłony – pierwszą w prasie i Internecie oraz drugą, rozpoczynającą się 15 marca, wykorzystującą również telewizję. Inserty i reklamy prasowe pojawią się w Gazecie Wyborczej, Polityce i Metrze. W Internecie kampania obejmuje banery w popularnych portalach, m.in. o2.pl, gazeta.pl, wp.pl oraz mailingi. Spoty będzie można zobaczyć w TVN24 oraz kanałach Discovery i wybranych stacjach pakietu AtMedia. Ponadto kampanię wspierać będą działania z zakresu BTL, w tym działania z zakresu marketingu bezpośredniego w stolicy. Działania promocyjne potrwają co najmniej osiem tygodni.
Kreacją kampanii w Internecie zajęła się agencja interaktywna Genero. Media zaplanował dom mediowy MPG, a działania w Internecie Media Contacts.