W kampanii, której kreację przygotowała trójmiejska agencja Mediafokus, akcentowane są korzyści dla klientów Nordea: wysokie oprocentowanie 3-miesięcznej lokaty oraz wysokie świadczenie z polisy Nordea Profit Plus – w przypadku 12-miesięcznej polisy porównywalne z lokatą oprocentowaną na 6 proc. w skali roku. Tym produktom w kampanii towarzyszą dwa hasła reklamowe – odpowiednio: „Stała jak nasza lokata” oraz nawiązujące do tzw. podatku Belki „Co Pan na to, Panie Marku”.
W kampanii wykorzystywane są prasa (insert w „Gazecie Wyborczej”), Internet (na przykład billboardy w gazeta.pl i interia.pl) oraz mailing. Media zaplanowała warszawska firma MPG.
Nordea Lokata o stałym oprocentowaniu:
– oprocentowanie lokaty 3-miesięcznej: 4,10 proc. i więcej
– minimalna kwota lokaty: 500 zł
– możliwość założenia depozytu w dowolnym oddziale Nordea Bank Polska, przez Internet lub za pośrednictwem infolinii banku
– zabezpieczenie przed spadkiem stóp procentowych.
Polisa Nordea Profit Plus:
– forma 6-miesięcznej lub 12-miesięcznej polisy ubezpieczeniowej na życie i dożycie
– oprocentowanie: w przypadku polisy 12-miesięcznej odpowiadające lokacie oprocentowanej na 6 proc.
– możliwość założenia w oddziale banku lub przez Internet
– jednorazowa składka opłacana z góry
– minimalna składka dla polisy 6-miesięcznej – 10 tys. zł, dla 12-miesięcznej – 5 tys. zł.
– po upływie okresu ubezpieczenia klient otrzymuje – gwarantowaną przez Nordea Polska Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie – sumę ubezpieczenia, czyli składkę wpłaconą waloryzowaną o współczynnik, którego wartość określona jest w momencie podpisywania umowy.
– możliwość uzyskania świadczenia zwolnionego z podatku dochodowego
– w razie śmierci posiadacza polisy wypłacona suma ubezpieczenia zwolnienie z podatku od spadków i darowizn
– bank nie pobiera prowizji i opłat za obsługę polisy.