Kampania pod hasłem: „Ulokuj się bezpiecznie” adresowana jest do nowych klientów banku, zainteresowanych bezpiecznym oszczędzaniem.
Przekaz kampanii podkreśla podwójne bezpieczeństwo polisy – bezpieczne oszczędzanie oraz dodatkowe ubezpieczenie na życie przez cały okres trwania umowy.
„W czasach wyjątkowych zawirowań na rynkach finansowych ludzie coraz ostrożniej podchodzą do lokowania swoich oszczędności. Nadzieje na wysokie zyski płynące z inwestowania na giełdzie czy agresywne fundusze zostały zachwiane. Bezpieczne instrumenty finansowe, do których należą m.in. polisy lokacyjne zdobywają coraz więcej zwolenników. W ciągu ostatnich 6 miesięcy odnotowaliśmy czterokrotnie wyższy przypis składki z ubezpieczenia WARTA GWARANCJA – powiedział Ned Radikov, Wiceprezes Zarządu TUnŻ Warta.
Grupa docelowa działań marketingowych to mieszkańcy średnich miast, zarówno kobiety jak i mężczyźni, w wieku 40-70 lat, posiadający oszczędności.
Media wykorzystane w komunikacji to prasa ogólnopolska – dzienniki, tygodniki, tele magazyny – i prasa regionalna, a także Internet – portale, komunikatory itp.
Kampanii w mediach towarzyszyć będą działania marketingowe.
Kampania potrwa do połowy listopada 2008 roku.