Koncepcja kampanii to zasługa Agaty Tobolczyk – Dyrektora Kreatywnego Agencji Szwejkowski. Natomiast za obsługę klienta odpowiadają Marek Krężel – Account Manager oraz Kasia Hryćko – Account Executive.
Łącznie odbyło się pięć edycji, podczas których klienci w zamian za symbole wydrukowane na paragonach mogli wygrać wiele atrakcyjnych nagród. Zarazem każdy etap kampanii wiązał się ze zmianą wystroju Centrum Janki – dekoracje obejmowały plakaty, hangery, reklamę wyklejaną i standy. Równocześnie prowadzona była akcja informacyjna na temat promocji, oparta na reklamie radiowej, billboardach oraz plakatach i ogłoszeniach drobnych w autobusach miejskich.
Jury, uzasadniając swój wybór, doceniło zarówno innowacyjność pomysłu oraz dobrą organizację, jak i fakt, że kampania promocyjna przyniosła Centrum Janki wymierne rezultaty: wzrost obrotów o 22,68% (w porównaniu z rokiem 2006).