„Jedna odpowiedź na wiele potrzeb” – pod takim hasłem rozpoczęła się kampania wizerunkowa połączonego Deutsche Bank Polska mająca na celu wzmocnienie świadomości marki Deutsche Bank na polskim rynku. Kampania obejmuje obecność wizerunkową w wiodących tytułach prasowych oraz portalach internetowych.
Kampania połączonego Deutsche Bank Polska koncentruje się na prezentacji Banku, jako, instytucji należącej do jednej z największych grup finansowych na świecie i kierującej swoją ofertę do Klientów indywidualnych, biznesowych i korporacyjnych.
Hasło „Jedna odpowiedź na wiele potrzeb” można było znaleźć na okładkach najważniejszych tytułów prasowych (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Dziennik Gazeta Prawna, Puls Biznesu). Reklama będzie także widoczna w magazynie Forbes, tygodnikach Wprost, Newsweek oraz Polityka, a także w marcowym wydaniu „Kaleidoscope” (magazynie pokładowym LOT).
Dla internautów Deutsche Bank Polska przygotował wyjątkową odsłonę kampanii – Miasto Sukcesu Deutsche Bank dostępne na dedykowanej stronie www.miastosukcesu.pl. Obecność wizerunkowa banku w internecie zaplanowana jest do końca lutego. Kampania obejmuje najważniejsze portale ogólnoinformacyjne m.in. Onet.pl, Wp.pl, Interia.pl, Gazeta.pl oraz opiniotwórcze serwisy branży finansowej, takie jak Money.pl i Bankier.pl.
Miasto Sukcesu Deutsche Bank przedstawia uniwersalność Banku z perspektywy czterech grup Klientów – Klientów Indywidualnych, Private Banking, Biznesowych i Korporacyjnych. Potrzeby Klientów są różne, dlatego kampania przedstawia poszczególne obszary oraz zakres ich kompetencji i usług, aby zaprezentować użytkownikom, że Deutsche Bank Polska ma odpowiedź na wszystkie z nich.
Strona docelowa kampanii została przygotowana zgodnie z Responsive Web Design – jej wygląd i układ dostosowuje się automatycznie do rozmiaru okna przeglądarki. Dzięki temu strona zoptymalizowana została pod urządzenia mobilne.
Za przygotowanie kreacji kampanii odpowiadają agencje Directors oraz HyperCrew. Media zaplanował i zakupił dom mediowy PHD oraz Sales&More.