Istotną zmianą w nowym Kantorze Santander jest nowa szata graficzna i bardziej czytelne wykresy, ułatwiające planowanie wymiany walut. Pomocny jest także widok ostatnich transakcji, dostępny w trakcie zawierania kolejnych. Co ważne, klient dopasuje kolejność prezentacji par walutowych do swoich potrzeb.
Dla klientów, którzy wcześniej nie korzystali z serwisu wymiany walut, bank przygotował instrukcję wideo o tym, jak działa Kantor. Dodano też możliwość podglądu kont bezpośrednio w Kantorze, bez konieczności przechodzenia do innych zakładek.
– Nowy Kantor Santander to bardziej przyjazny interfejs i dodatkowe funkcje. Układ graficzny został zoptymalizowany tak, by korzystanie z narzędzia było dla klientów jeszcze bardziej intuicyjne. Zgodnie z sugestiami naszych klientów, skróciliśmy proces wymiany walut, a także dodaliśmy możliwość podglądu kont klienta w zakładce Kantoru, dzięki czemu obsługa serwisu jest bardziej przejrzysta. Nowy widok będzie sukcesywnie udostępniany kolejnym grupom klientów – mówi Maria Kowalczyk, Product Owner odpowiedzialny za Kantor w Santander Bank Polska
Zachowane zostały wszystkie dotychczasowe funkcje Kantoru. Bez zmian pozostaje dostępność Kantoru Santander 24 godziny, 7 dni w tygodniu.
Kantor Santander jest dostępny w Santander internet oraz w Santander mobile.
Źródło: Santander Bank Polska