Jeszcze nie wiadomo, pod jaką marką będzie działać sieć komórkowa. Z nieoficjalnych informacji wynika, że być może będzie to brand „W rodzinie”. Byłoby to nawiązanie do Rodziny Radia Maryja, do której członków adresowana miałaby być oferta operatora.
Co może zyskać CenterNet na porozumieniu z Radiem Maryja? Przede wszystkim lojalnych, choć w większości niezbyt zamożnych, klientów oraz dużą niezagospodarowaną niszę rynkową – informuje „Parkiet”.
W innych krajach z dużym powodzeniem wprowadzono telefonię katolicką. Przykładem jest chociażby Catholic Mobile, który działa w Stanach Zjednoczonych. Ten operator, oprócz dość atrakcyjnej ceny za połączenia oferuje mnóstwo tak zwanych usług dodanych. Abonenci mają na przykład możliwość ściągnięcia tapet, muzyki czy też codziennego słowa papieskiego. W USA, tylko za skorzystanie z tych usług płaci się jednorazowo 0,5-2 USD – donosi „Parkiet”.
CenterNet należy do Midasa (kontroluje go Roman Karkosik, który ma niemal 71 proc. kapitału zakładowego). Spółka wygrała przetarg ogłoszony przez Urząd Komunikacji Elektronicznej na częstotliwość 1800 MHz i bierze udział w kolejnym na częstotliwość 900 MHz.
CenterNet, spółka, która ma zostać piątym infrastrukturalnym operatorem telefonii komórkowej, jak zapewniał we wrześniu prezes Grzegorz Tomczyk, może jeszcze w tym roku rozpocząć działalność infrastrukturalną.
M.C.
Źródło: „Parkiet”
Michał Śliwiński ” Katolicka telefonia Karkosika i Rydzyka”