„Doświadczenie w sprzedaży business-to-business, które wnosi Karolina Sobczak będzie bardzo pomocne w utrzymaniu pozycji lidera. Jakość usług Lothar Böhm buduje przewagę konkurencyjną naszych klientów. A to zobowiązuje, aby dobierać do zespołu najbardziej utalentowanych ludzi“. Mówi Piotr Kośmider – managing director Lothar Böhm.
Lothar Böhm jest dynamiczną, międzynarodową firmą projektowo-doradczą. Specjalizuje się w projektowaniu marek FMCG i ich opakowań na wielu rynkach Europy. Wśród projektów międzynarodowego zespołu Lothar Böhm znajdują się m.in. soki Kubuś i Tymbark, batony Prince Polo, piwa Freeq, Tatra, Żubr, Gingers, słodycze Balhsen Hit, makaron Lubella i wiele innych.
Lothar Böhm oferuje doradztwo w zakresie strategii rozwoju marki i nowych produktów, projektowanie graficzne i strukturalne opakowań, tworzenie nazw oraz identyfikacji marek i firm oraz przygotowanie produkcji, przygotowanie prototypów i doradztwo technologiczne.
Karolina Sobczak ma długoletnie doświadczenie w strukturach sprzedaży, m. in. w agencji reklamowej PND Futura oraz wydawnictwie Polskie Książki Telefoniczne, gdzie zajmowała się kluczowymi klientami. Do jej głównych osiągnięć należą: zawarcie największych umów barterowych i uzyskanie największej liczby klientów w kampanii 2004.