Karta lojalnościowa „my coffeeheaven” – unikalne i nowatorskie rozwiązanie w branży kawowej, zwyciężyła w prestiżowym konkursie na „Najlepszą lojalnościową kartę 2011 roku”. Uruchomiony pod koniec września br. program lojalnościowy „my coffeeheaven” cieszy się stale rosnącym uznaniem klientów, teraz zyskał także uznanie ekspertów z branży.
Konkurs na Najlepszą polską kartę 2011 roku miał miejsce już po raz czwarty i jak co roku towarzyszył konferencji Central European Electronic Card. Organizatorem konferencji jest Medien Service we współpracy ze Związkiem Banków Polskich, a honorowy patronat nad nią objęła Rada Wydawców Kart Bankowych. Intencją konkursu jest przede wszystkim popularyzacja kart plastikowych, nie tylko jako wygodnych instrumentów płatniczych, ale przede wszystkim jako kart lojalnościowych, dzięki którym można skutecznie budować i rozwijać więzi z klientami.
Wręczenie nagród odbyło się 30 listopada podczas uroczystej Polskiej Kartowej Gali, skupiającej najważniejsze osoby tworzące polski rynek kartowy. Karty zgłoszone do konkursu oceniało jury złożone z branżowych profesjonalistów.
Tegoroczny konkurs podzielony był na siedem kategorii:
- Najładniejsza polska karta 2011 roku (nowa kategoria)
- Najlepsza lojalnościowa karta 2011 roku
- Najlepsza medyczna karta 2011 roku (nowa kategoria)
- Najbardziej innowacyjna karta 2011 roku
- Najlepsze kartowe IT 2011 roku
- Karta dla Polski na 2012 rok
- Karta XX-lecia (kategoria specjalna na XX lecie polskiego rynku kartowego)
Każda z firm uczestniczących w konkursie mogła zgłosić do niego 3 karty, wydane w okresie od 1 listopada 2010 do 31 października 2011, które zarówno przez nią jak i jej klientów zostały uznane za najbardziej atrakcyjne. Debiutująca w konkursie karta lojalnościowa my coffeeheaven zwyciężyła w kategorii „Najlepsza lojalnościowa karta 2011 roku”.
„Tak wysoka ocena sędziów jest dla nas zarówno wielkim wyróżnieniem, jak i prawdziwą zachętą do dalszej wytężonej pracy.” – mówi Dorota Szczerbicka, head of marketing CHI Polska. „coffeeheaven jest marką, która w centrum swojej uwagi stawia klienta, jego opinie, potrzeby, oczekiwania są dla firmy niezwykle istotne, zatem do rozwoju większości inicjatyw aktywnie włączamy klientów, angażując ich w różne programy eksperymentalne i badawcze. Podczas kilkuletnich prac nad programem lojalnościowym staraliśmy się uwzględnić każdy szczegół, który mógłby być istotny z punktu widzenia naszych Klientów, poczynając od jego funcjonalności, oferty a na wizualnej stronie karty kończąc. Zależało nam na stworzeniu programu „uszytego na miarę”, z którym nasi klienci będą się w pełni identyfikowali, dlatego zaprosiliśmy ich do aktywnego uczestnictwa w jego tworzeniu, podczas którego naszym nadrzędnym pytaniem było znalezienie odpowiedzi na pytanie: „Jaki program odpowiadać będzie klientom i potencjalnym klientom coffeeheaven?”. Nasze podejście w wyjątkowy sposób wyrażające zrozumienie i szacunek dla ich potrzeb sprawiło, że stworzyliśmy kartę, która nie tylko cieszy się zainteresowaniem i uznaniem Klientów, ale także jest doceniana przez profesjonalistów z branży. Program bowiem oferuje bonusy za każdą wydaną złotówkę, a wykorzystanie punktów jest proste i nie ograniczone katalogami, czy „wyjątkami” – klient może swoje punkty wymieniać na wszystko, na co ma ochotę z naszej oferty” – komentuje Dorota Szczerbicka.
Karta my coffeeheaven wzięła udział w dwóch kategoriach konkursowych: Najlepsza karta lojalnościowa 2011 roku i Najładniejsza polska karta 2011 roku. Dlaczego właśnie taki wybór? Jak tłumaczy Daniel Alavi, loyalty brand marketing coordinator , który nadzorował wdrożenie programu my coffeeheaven – zadecydowały o tym dwa główne czynniki:
„Po pierwsze: sam wizerunek kart jest unikatowy. Są one wizytówką firmy, jej stylu i atmosfery. Występują w trzech różnych, nowoczesnych wersjach graficznych, które wyrażają wpisane w filozofię firmy dopasowanie do różnych grup klientów, potrzeb i okazji. W zależości od tego z jaką grupą klient się najlepiej identyfikuje ma do wyboru kartę Biznes, Spotkanie i Chwila Relaksu. Projekt karty został dopracowany w najdrobniejszyc h szczegółach i spotkał się z najwyższym uznaniem ze strony naszych gości, stwierdziliśmy więc, że moze zyskać aprobatę profesjonalngo jury i zgłosiliśmy ją także do kategorii konkursowej ‘Najładniejsza polska karta 2011 roku’” – tłumaczy Daniel Alavi. „Po drugie: my coffeeheaven to jedyny na polskim rynku tak innowacyjny i zaawansowany program lojalnościowy w branży gastronomicznej. Klienci aktywnie uczestniczyli w jego tworzeniu, dzięki czemu precyzyjnie odpowiada on na ich potrzeby. Stąd udział w kategorii konkursowej ‘Najlepsza karta lojalnościowa 2011 roku.’” – kończy Daniel Alavi.
Zasady programu my coffeeheaven są bardzo proste. Klienci zdobywają punkty za każdą wydaną złotówkę w coffeeheaven oraz w prosty sposób wymieniają je na dowolne produkty z oferty naszych kawiarni. To pierwszy program z branży gastronomicznej na rynku, który premiuje całą ofertę, bez wyjątku. Punkty są zapisywane na karcie od momentu pierwszego zamówienia. Za każdą wydaną złotówkę, Klient otrzymuje 0,5 punktu. Dodatkowo, dzięki rejestracji karty online, zyskuje się jeszcze więcej korzyści, m.in. prezenty w postaci dodatkowych punktów czy możliwość przeniesienia punktów z karty na nową w przypadku jej zagubienia.
Wszystko to sprawia, ze my coffeeheaven jest pierwszym tak kompleksowym, przejrzystym i jednocześnie wygodnym dla Klienta programem w branży. Teraz jego wyjątkowe cechy zostały potwierdzone także przez wyróżnienie ekspertów – karta „my coffeeheaven – Najlepszą Kartą Lojalnościową Roku 2011”.
Źródło: coffeeheaven