Do Programu Payback dołącza Kaufland. Już od czwartku, 26 kwietnia, jej klienci będą mogli zbierać punkty Payback i wymieniać je na nagrody lub wykorzystywać do realizacji zakupów, zarówno w sklepach Kaufland, jak i u innych partnerów programu.
– Dołączenie Kauflandu do Paybacku z pewnością zwiększy skalę programu oraz efektywność działań promocyjnych wszystkich jego partnerów. Otwieramy nowy rozdział i „uciekamy do przodu” – mówi Michał Pieprzny, CEO Payback Polska.
– Dzięki współpracy z Payback, Kaufland staje się jedyną siecią handlową w Polsce, która może zaoferować swoim klientom multipartnerski program lojalnościowy. W efekcie klienci Kaufland będą mogli odnosić liczne korzyści, zarówno w marketach, jak i w wybranych punktach blisko 300 partnerów programu – mówi Krzysztof Szponder, członek zarządu Kaufland Polska.
Od 26 kwietnia br. we wszystkich sklepach Kaufland w Polsce będą działały stoiska, przy których klienci będą mogli zarejestrować kartę Payback, otrzymaną od kasjera przy płatności za zakupy. Uzyskają tam również wszelkie informacje na temat mechanizmu działania programu. W ramach standardowego przelicznika, za każde 3 zł wydane na zakupy w marketach Kaufland można będzie otrzymać 1 punkt Payback. Dodatkowo regularnie przygotowywane będą liczne promocje pozwalające na szybsze zbieranie i wykorzystywanie punktów, m.in. w formie kuponów drukowanych przy kasie lub dostępnych online, na stronie www albo w aplikacji Payback.