Niemal każdy z Polaków ma w swoim domu rzeczy z IKEA. Często sami ich użytkownicy tracą rachubę jak wiele produktów tej szwedzkiej marki posiadają. Z wyzwaniem ich policzenia zmierzyć się chcę IKEA Kraków, któraw związku z wprowadzeniem nowego katalogu 2011 ogłasza drugą edycję konkursu „Każdy ma coś z IKEA”. W tym roku konkurs będzie rozgrywał się na Facebooku.
Rola Facebooka jako platformy marketingowej w 2010 roku stała się o wielę wieksza – Polacy coraz chętniej rejestrują się w portalu społecznościowym rodem z Palo Alto i, co szczególnie ważne dla marketingowców, wchodzą w interakcję z markami, dyskutują o nich także ze swoimi znajomymi. Dla kolejnych firm to jednocześnie wyzwanie i szansa by być tam gdzie są ich konsumenci. Liczba Fanów IKEA Kraków na portalu społecznosciowym Facebook rośnie z dnia na dzień, dlatego tegoroczna edycja konkursu „Każdy ma coś z IKEA” została skierowana właśnie do nich. Konkurs rozpoczyna się 28 września i potrwa do 14 października, został ogłoszony na stronie www oraz na fan page’u IKEA Kraków.
W ostatnim czasie obserwujemy znaczne zainteresowanie naszym fan page’m IKEA Kraków na Facebooku, dlatego postanowiliśmy, że w tym roku wyróżnimy naszych Fanów i konkurs będzie adresowany właśnie do nich. W zeszłorocznej edycji, zwyciężyła osoba z Krakowa, która w swym mieszkaniu zgromadziła 524 rzeczy pochodzące ze sklepu IKEA. Jesteśmy ciekawi, czy w tym roku znajdzie się ktoś wśród Fanów IKEA Kraków, kto pobije ten rekord – mówi Kamila Popławska, Marketing Manager IKEA Kraków.
W konkursie mogą uczestniczyć użytkownicy Facebooka, zamieszkujący województwo małopolskie, którzy napiszą na fan page IKEA Kraków informację o liczbie posiadanych w swoim domu produktach z IKEA, a dodatkowo zamieszczą zdjęcia przykładowych aranżacji swoich wnętrz. Organizatorzy konkursu liczyć będą wszystkie meble, akcesoria i sprzęty, z których korzystają uczestnicy konkursu i ich domownicy. Więcej informacji na temat konkursu i regulaminu znajduje się na http://www.facebook.com/IKEA.KRAKOW oraz www.IKEA.pl/Krakow
Źródło: IKEA